احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

من و تو ، درخت و بارون...

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ق.ظ

تو که باشی...

باران به موقع می‌بارد،

غنچه‌ها 

به موقع می‌آیند،

و بهار

راهش را به خانه‌ام پیدا می‌کند.

-بگذار با همین کلیشه‌ها حرف از بودنت بزنم-

اما

اگر

نباشی...

کویر که سرودن ندارد

خشکی در خشکی در خشکی...

و من ساده می‌شکنم،

ترک برمی‌دارم،

و

م

ی

ر

ی

ز

م


+من باهارم تو زمین / من زمینم تو درخت / من درختم تو باهار... شاملو

+چه خبر بوده دیروز اینجا ؟ |: بیان هم سر شوخی باز کرده باهامون!؟

                                                      بازدید                     نمایش |:

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

چه قشنگه(((((-:!
پاسخ:
مرسی :)
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۱ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:)))
خیلی خوب بود
واین توصیفات و این کلمات هیچوقت کلیشه نمیشن
پاسخ:
ممنون :)
ناز انگشتای بارون تو باغم میکنه
میون جنگلا طاقم میکنه...


آخ من عاشق این شعرم...
پاسخ:
عالیه
حتما یکی داشته آرشیوتونو میخونده که این همه اینجا رو بالا پایین کرده!
پاسخ:
احتمالن 
ایشون رکورد نمایش در روز رو زدن فک کنم D:
پاسخ:
:)))))
بس که شما بی نظیری عاقای هانی ^_^
پاسخ:
شرمنده می‌کنید. نظر لطف شماست :)
مجنون توام حضرت آرام کجایی؟
پاسخ:
چه مصرع نابی . به‌به!
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۳ آقای سر به هوا ...
این آمار بخاطر اسپمرهایی هست که میان تا کامنت تبلیغاتی بذارن ...
پاسخ:
آهان
مرسی
خوشبختانه موفق نشدن زیاد!
من سر جمع خیلی خیلی خیلی خواننده داشته باشم سه چار نفرن ولی گاهی بلاگ اسکای هم از این بازیا داره هنوز احساس میکنم خیلی ها کمن بذار چندتا دیگه هم بنویسم:)))
شعر هم قشنگه اما من فقط یه عالمه شعر مهدکودکی حفظم بنویسم؟
پاسخ:
منم ندارم انقد بازدید که! این یه چیزیش شده!

آره بنویس! شعرای مهد کودکی هم صفای خودشون رو دارن!
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۶ گمـــــــشده :)
:))
پاسخ:
:)
آخی این شعر شاملو..
چقدر خاطره انگیزه
پاسخ:
دوسش میدارم!
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
"جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب ! 
من فدای تو ٬ به جای همه گل ها تو بخند ! "

زیبا نوشتید.
پاسخ:
بعضی وقتا هم من فدای "خنده‌ی" تو اصلن!

مرسی :)
چه شعر فوق العاده ای مخصوصا اون می ریزم رو عالی تصویر کردین :)))


پاسخ:
ممنونم :) لطف دارید 
یاد اهنگ خشایار اعتمادی افتادم با اون موسیقی خاص و زیباش...

+هرزنامه تونو ی نگاه بندازین هر چند وقت یبار از این اتفاقا میفته..
پاسخ:
+ اتفاقن اون روز کم بود در مقابل روزای پیشتر!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">