احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

42 . خوشحالم که توی این شلوغی‌های تلگرام و اینستا و ... وقتی بعد چند روز به وبلاگم سر می‌زنم ستاره‌ی 42 تا وبلاگ روشنه و کلی «حرف» انتطارمو می‌کشه . این یعنی دنیای وبلاگ زنده است و چه بسا بازگشت همه به سوی وبلاگ است!

برای نوشتن باید حال ، خوب باشه. یا بهتر بگم حال نوشتن باشه. درسته که ما توی حال بدمون هم می‌نویسیم اما گاهی وقتا بدون اینکه حالمون بد باشه «یا چی» ، حال نوشتن نیست و خب اینطور وقتا بهتره حوصله‌ی مخاطب رو با اراجیف بی سر و ته سر نبریم و همون توی مغز خودمون با خودمون حرف بزنیم! و البته چقدر دیوانه‌کننده میشه این با خودت حرف زدن... و می‌رسی به اون جمله‌ی معروف محمود دولت آبادی که : مغزم... مغزم درد می‌کند از حرف زدن ، چقدر حرف زده‌ام. چقدر در ذهنم حرف زده‌ام.

خورشید

دیروز پست‌چی بالاخره در زد و یکی از زیباترین هدیه‌های عمرم رو برام آورد! هنر دست خورشید رو! و احتمالن فقط خودش و خودم می‌دونیم چقدر از دیدن عروسکا و نشانه‌های کتاب‌ ذوق‌زده و خوشحال شدم! و خب همونطور که می‌بینید بعد از چندین روز این هدیه‌ی خورشید بود که منو برگردوند به وبلاگ و اون حال نوشتن رو بهم داد. انقد این هدیه‌ها برام عزیز بودن که دلم نیومد از پلاستیک درشون بیارم حتا!!

خورشید 2

و خب کیه که ندونه من جغد دوست دارم!؟ اما فقط یک نفره که عروسکش رو برام می‌سازه و بدون هیچ منتی برام پست می‌کنه! 

ممنونم خورشید عزیز. مرسی به خاطر هنرت ، به خاطر مهربونیت و به خاطر دل پر از محبتی که داری. و خب اون شعرها که از کانالم برداشته بودی و روی نشانه‌های کتاب نوشته بودی واقعن سوپرایزم کرد. حالا اون شعرایی که دوست داشتم رو با خط یه دوست عزیز دارم و این خیلی ارزشمنده برام. 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۲۷)

*_*چه نازن گوگولیااا
((-:بلاگرا به معنای واقعی فوق العادن
پاسخ:
کارشون حرف نداره!
وااااااای چه قدر محشر ^___^ 
منم کلی ذوق کردم :دی دیگه چه برسه به شما :)
پاسخ:
من همچنان ذوق‌مندم :))
چه دوست وبلاگی خوبی :)
پاسخ:
خیــــــــــــــــلی.ماه اصن!
این دختر خوب مهربان..
خدا حفظش کنه.

گفته بودم که خورشیدا چقدر خوب و خفن و هنرمندن نه؟ :عینک آفتابی
پاسخ:
اصلن ناجور خوب و خفن!! والا! 
تو اینجور مواقع نمی دونم چی بگم زبونم بند میاد 
خدا رو شکر که خوشت اومد حال خوبت و ذوق و هیجانت برام یه دنیا ارزش داره اینا جبران معجزه ی هانی هستن و چیزی نیست جز خوبی خودت که به خودت برگشته  فقط میتونم بگم نوش جانت
پاسخ:
عالی بودن. بازم ممنونم ازت :)
الان که دارم فکر میکنم میبینم من‌ بیشتر مواقع اراجیف میگم :|
از همین تریبون میگم ببخشید آقا :)
+کارای خورشید فوق العاده ن ^_^
پاسخ:
نفرمایید :))

+عالین!
ای خدا ....پستچی و کادو و این همه عروسک زیبا و ....همه وهمه نوش روح و روانتون ...چه حس خوبی داشتید اون لحظه ی دریافت و باز کردن کادو ...آفرین به سر پنجه های هنرمند این عزیز ...چه حس قشنگی هم به ما منتقل کردید مررررسی و خیلیییی ممنون ...عکسها پر از روح هستن ....آفرین به جفتتون ..."گل...گل..."

و حتمن وبلاگ جای خوبیست برای بودن و نوشتن ...!
پاسخ:
ممنونـــــــــــــــــــــــــــم!
:)
خورشید بلاگره؟●_○
پاسخ:
آره. قبلن نوشتم ازش که!
tangochandnafare.blogsky.com

ههههحححح : آیکون حسادت مفرط
پاسخ:
حق داری حق داری :)))
عخ ای چ گوولی ان:))


تبریک میگم^______^



@خورشید
 منم دختر خوبی ام بیا با منم دوست شو:))))

پاسخ:
اوهوووم!!

خورشید دلارام، دلارام خورشید :دی
خوش به حالتون .. 

چه هدیه های دوست داشتنی ای .. مبارکتون باشه :))))
پاسخ:
مرسیییی :)
چقدرررر خووووبن هدیه هات. اینکه خودش وقت گذاشته و درست کرده و نوشته خیلی خواستنی تر میکنه هدیه رو. مبارکت باشه.
پاسخ:
بهترینند!!
ممنونم :)
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چه هدیه های قشنگی! مبارکه! دست خورشد خانم درد نکنه!
پاسخ:
ممنونم

دستشون خیلی خیلی درد نکنه :)
خدای من چقدر اینا قشنگن!!!!!!!
پاسخ:
:)
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۸ مهرداد ارسنجانی
دقیقن بیست و یک ماه پیش، وقتی تک و تنها دوران آموزشی رو تو کوه های قزوین سر میکردم، ی خورشیدی بود که برام نامه مینوشت.
از همین دوست های وبلاگی.
کلن خورشید ها خوبن.
پاسخ:
خیلی خوبن!
جدا از این جغدای خوشگل
اون شعرا خیلی میچسبه..
دستش درد نکنه :)
پاسخ:
اوهوم. خیلی!!!

به به چه کادوهای زیبایی
مبارکتون باشه و دستشون درد نکنه
اینکه زمان گذاشتن و تهیه کردن خیلی ارزشمنده

پاسخ:
ممنونم. درسته. بسیار ارزشمندن برام
کامنت اقای ارسنجانی منو به فکر فرو برد تصمیم دارم برای کسانی که نمی شناسم نامه بنویسم شاید چند خط نوشته من براشون امید باشه البته مجبورم وبلاگم منتشرش کنم کاش میشد نامه نوشت و بدون داشتن آدرسی پستش کرد مثلا کبوتر نامه بر روی شونه هر کی می نشست نامه مال اون می شد اگه می شد چقدر خوب بود نه؟
نمیدونم اینکه می گن همه خورشیدا خوبن درسته یا نه ولی وقتی اسم خورشید رو برای خودت انتخاب می کنی مسوولیتت سنگین میشه چون باید مثل خورشید واقعی به خوب وبد بتابی و ادما برات فرقی نداشته باشن وقتی اسم وبلاگی خورشید جاودان رو که معنی اسم واقعیمه برای خودم انتخاب کردم به خودم گفتم رسالت خورشید محبت کردنه هیچ منتی سر کسی نیست هر کاری میکنم که خوشی هام رو باهمه شریک بشم حتی اگه نامه نوشتن به کسی باشه که نمی شناسی
احتمالا اون خورشیدی که نامه می نوشته هم همین رسالت رو برای خودش تعریف کرده
پاسخ:
آره خیلی خوب بود! نامه نوشتن برای کسی که نمی‌شناسی کار وسوسه برانگیزیه! اما خب... فکر نکنم شدنی باشه! همون انتشار توی وبلاگ ساده‌تر به نظر میاد!


خوشگلن ^_^
من وقتی از چیزی خوشم میاد اونقدر میگم چه خوشگله که طرف میگه خب بیا برا تو :دی
ولی با توجه به بُعد ِ مسافت و اینکه شما اینو نمیگی من همون یه بار میگم خوشگله :دی

مبارکتون باشه :)
پاسخ:
آره من در بخشیدن این جور هدایا بسیار خسیسم :))))

مرسی :)
وای خدای من چه خورشید خانوم با سلیقه ای .......
مبارکت باشه هانی جان
دست خورشید خانوم درد نکنه و شما هم اینقدر خوبی که لایق اینهمه مهربانی هستی ...

یه چیزی هم در مورد جغد بگم:
از وقتی فهمیدم شما به جغد علاقمندی، هرجا مجسمه یا حتی عکس جغد میبینم یادت می افتم!
یه بار هم با گوشی همسرم تو فروشگاه تونل از یه مجسمه کوچولوی جغد عکس گرفتم به نیّت شما !!!
پاسخ:
ممنونم نگین بانو
واقعن دستشون درد نکنه. لطف دارید شما :)

یعنی جغدا هم می‌دونن من انقد دوسشون دارم!؟
دوست منم ازینا درست میکنه اولش که دیدم فک کردم دوستمون مشترکه:) خیلی خوشگلن مبارک باشهه:)
پاسخ:
مرســــــــی :)
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۲ بانو ف تک نقطه
آخی چه حس خوبی حتما داشتینا .. ^_^  مبارکه ^____^
پاسخ:
عالی بود!!

ممنون :)
چققدر حس فوق العاده ای...
چه خورشید جان مهربونی...:)
بمونه از این دوستیا همیشه...

چرا هیشکی به من از این لطفا نمیکنه!؟چرا کسی منو دوس نداره؟!برم معتاد شم؟!برم رگمو بزنم؟! [گربه شرکی به خورشید نگاه میکند]
پاسخ:
ایشالا قسمت شما بشه از این خورشید جان‌ها ;)


نه نه آروم باشید! خونسردی خودتونو حفظ کنید!
ایشالا خورشید خانم همیشه سلامت باشن و قلبشون پر از ارامش 
هدیه های فوق العاده ای هستن .
مواظبشون باشید .
یاد دوستم ت تادم مثل خورشید خانم شما بود .
دلم براش خیلی تنگ شده .
پاسخ:
انشاءالله
عالی‌ان!
چشم!

:)
این خورشید کدوم خورشیده؟ به نظرم که اون خورشیدِ من نیست ولی خب نمیدونم!  چقدر نورانیه تو وبلاگت آخه
پاسخ:
خورشید تو کدومه؟ :دی

نور از حضور چشاته!

خورشید مورد نظر ایشونن:
tangochandnafare.blogsky.com
۳۱ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۴۳ خورشید جاودان

هنوز میام گاهی این پست رو میخونم 

اولین هدیه من بود به خودم میگم خداییش بهتر از این نمیتونستی درست کنی😂

پاسخ:
خیلییی خوب بودن :)

خورشید در زد...

پاسخ:
خورشید زیبایی آورده بود

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">