احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید...

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ق.ظ
نمی‌دونم... بدهکاریم به آدمایی که تلاش می‌کنن حالمون رو خوب کنن و تلاششون نتیجه نمیده یا نه؟ ولی حس خوبی نیست اینکه تلاش یک نفر ، یک دوست ، یک آشنا رو ببینی برای خوب کردن حالت و باز که حالت رو می‌پرسه بگی هـــــــــی... بد نیستم. حس خوبی نیست اینکه نتونی رک بهش بگی ببین فلانی، حال من خوب نمیشه اینطوری. چون چیزی که حال منو گرفته رو نه تو نه هیچ کس دیگه نمی‌تونه درست کنه.
+برگشتم سر کار. بدون اینکه توی فرصتی که داشتم جایی برم. بسنده کردم به بیرون زدن عصرونه از شهر و دل سپردن به بهاری که سبزیش و بوی خوشش یه کم از دنیا دورم می‌کرد. 
+از دست دادن همیشه تلخ و غم‌انگیزه. نجنگیده باختن از اونم غم‌انگیزتره. خیلی وقت‌ها حس می‌کنم من همون آدم شعر نصرت رحمانی‌ام که میگه:
وقتی صدای حادثه خوابید
برسنگ گور من بنویسید:
- یک جنگجو که نجنگید
اما شکست خورد

گل
عکس از من
*عنوان ؛ مصرعی از محمد علی بهمنی
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

 متن خوبی بود.‌ بفکر فرو رفتم. 
شعر اخر که عالیست . 
سبکتون رو دوست دارم 
پاسخ:
ممنونم که می‌خونید
لطف دارید :)
از اون بدتر اینه که از کسی که انتظار داری وایسه و حالت رو خوب کنه هیچ انرژی ای برات نزاره
پاسخ:
اوهوم. اینجاست که شاعر میگه ما ز یاران چشم یاری داشتیم...
خب غم وغصه تا کی نهایت از دست دادن برای ما آدما مرگه خب چهل روز یک سال عزاداری بعدش زندگی عادی شروع میشه خب دلتنگ می شیم غمگین میشیم اما خود آزاری نمی کنیم
هانی بدهکاری خیلی هم بدهکاری
پس سعی کن خوب بشی بخاطر خودت اول از همه وبعد بقیه دوستات
حتی به من خواننده هم یه کتک چوب بلوطی بدهکاری اخه هر دفعه اومدم اینجا آی از دست حس وحالت حرص خوردم پس تا نیومدم کبودت کنم زود خوب شو اینقدرم حرص منو در نیار بچه اخیش وقتی داد میزنم حداقل حرص نمیخورم
منم یه تشکر بدهکارم بخاطر همه اون اهنگای خوبی که تو کانالت گذاشتی وحال خراب منو خوب کرد بازم ادامه بده رفیق وزود زودم خوب شو وگرنه من دست از سرت بر نمیدارم :))))  اگه بگم چی تو ذهنمه همین الان خوب می شی :))
پاسخ:
من خوبم :) :دی
ولی اگه دعوتم کنی و یه تور اهواز گردی برام بذاری خوب‌تر میشم :دی البته بدون چوب بلوط!!

خوشحالم که آهنگ‌ها رو دوست داشتی :)
باز کن پنجره را /و بهاران را باور کن .../

تصویر فوق العاده ...حظ بردم...ممنون ...لطافت شکوفه وهوای بهاران رومیشه حس کرد ..

پاسخ:
باز کن پنجره را
و به مهتاب بگو: صفحه‌ی ذهن کبوتر آبی است
خواب گل مهتابی است...

:)
عکس خیلی زیباست.
شما میدونید چطور میشه با دوربین گوشی چنین عکسی گرفت؟منظورم این مات بودن پس زمینه هست.من گاهی اتفاقی عکسام اینطوری میشه ولی تکنیک اصلیش رو بلد نیستم
پاسخ:
ممنونم

با گوشی از لحاظ تکنیکی فکر نمی‌کنم بتونید کار خاصی بکنید. چون برای اینکه پس زمینه مات بشه باید به صورت دستی عمق میدان رو کم کنید(یعنی دیافراگم دوربین رو دستی تنظیم کنید که فکر نمی‌کنم توی موبایل بشه اینکارو کرد) ولی اگه موبایلتون حالت close up یا ماکرو داره اینکارو به صورت نرم افزاری براتون انجام میده.
اون وقتی که به صورت اتفاقی مات میشه احتمالن تنظیماتتون روی حالت اتوماتیکه و خودش تشخیص میده باید ماکرو باشه.
هی باید بلند شی، خودتو جمع و جور کنی. هی باید حال خودتو خوب کنی و بگی همینه دیگه... هی.. هی.. هی... اما چیزی عوض نمی شه... بعضی جنگ ها خوبن برای اینکه تهشون برزخ نیست... با کشته می شی یا بهش می رسی... 
پاسخ:
به قول هادی پاکزاد:

یکی مثل تو نمیاد و هیچ چیز بهتر نمیشه

روزهای سختی میگذره ، باقی مونده هنوز ریشه

کسی جاتو نمی گیره ، هیچ چیز آروم تر نمیشه

که یک حس وحشی میگه هیچ چیز بهتر نمیشه

تا یک فرشته میرسه بعد از سالهای دراز

و گوشه های لب تو دور از همو بخنده باز

ببین آفتاب هنوز گرمه ، نورش هیچ کمتر نشده

اما خوب که فکر می کنی ، هیچ چیزی بهتر نشده


اللهم غیّر سوء حالنا بحسن حالک.... 
پاسخ:
مرسی از دعای قشنگت :)
آدم اصن نباید ب کسی بگ حالش خوب نیس
پاسخ:
موافقم شدید!
خوشحال میشم میزبانت باشم بدون تعارف میگم اگه اهواز گردی باعث میشه خوشحال بشی در خدمتم هر چند اهواز رو خودمم خوب بلد نیستم اما تجربه این مدلی باحاله بندر گردی رو خوب بلدم اما زود بیا هوا داره گرم میشه ها
پاسخ:
 مرسی از مهمون‌نوازی و مهربونیت :)
مرسی از راهنماییتون:)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۲۴ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
"شما نجنگیدین و بردین/ ما جنگیدیم و باختیم"
خودتون دنبالِ حال خوب خودتون باشید!
پاسخ:
باید همین کارو بکنم :)
پیشنهادی داری برای دعوت کردن حال خوب؟
نجگیده باختن‌..
اینم جز همون حساییه ک باز میگم کاش کسی هیچوقت تجربه نکنه...
امیدوارم سال کاری خیلی خوبی براتون رقم بخوره 😍
پاسخ:
ممنونم :)
:)
بیشتر از هر چیز عکس نظرم رو جلب کرد
پاسخ:
ممنونم از حضورت و نگاهت :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">