احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

از یاد خواهی برد...

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ق.ظ

یادته داشتم برات تعریف می‌کردم که تو خوابگاه که بودیم با هم‌اتاقیا با کتاب شیمی آلی فال می‌گرفتیم؟ یادته بعدش همونجا پشت میز کافه‌ای که اونقد بزرگ نبود که دستامونو از هم دور و جدا کنه با مرادی کرمانی فال گرفتیم؟ یادته چی اومد و چقد خندیدیم که مرادی کرمانی هم حال این روزای ما رو خوب می‌فهمه؟! 

مهم نیست یادت باشه یا نه ، مهم نیست چقد دیوونه بودیم و مهم نیست ما با چی فال می‌گرفتیم توی خوابگاه وقتی از فالای پر از صحنه‌ی عبید روده‌بر شده بودیم و حالا دنبال یه چیزی می‌گشتیم که خودمون تعبیرش کنیم. همه‌ی اینا رو گفتم که بگم دلم برای اون دیوونگیا، دلم برای اون خنده‌ها، دلم برای خندوندنت ، دلم برای بودنت تنگ شده.

+می‌ترسُم از اینجا بری و خونه بُرُمبه/ له شُم تو به معماری آوار بخندی / آواره بشُم مملکتُم دست تو باشه / هیهات اگه ارتش موهاته نبندی (دیوانه / داماهی)

 


دریافت

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

همیشه یک سری افراد هستن توی زندگی هامون ، خاطره هامون که هیچوقت نمیفهمن چقد بده که نباشن‌، هر‌چقدرم بری بهشون بگی نبودنت دردم میاد.....
من که فکر کنم هی از این چیزا یادآوری کنم به خودم دلم بگیره. یادشون نمونده. 
دل منم تنگ شده! برای اون دیوونگی ها و خنده ها!پ

دو خط آخر عالی بود!

سال نو مبارک:)
پاسخ:


سال نو شما هم مبارک :) 
نه یادم نیست. 

دو نقطه خود مخاطب پندار ضد حال زن بی نمک
پاسخ:
:)))
اینجوری که آهنگ میذارید از کیفیت آهنگ کاسته میشه ها 
بهتره لینکی چیزی بدید
پاسخ:
مطمئنید؟ فکر نمی‌کنم کیفیت رو پایین بیاره‌ها. آخه با همون حجم آپلود می‌کنه
به هر حال لینکش هم اضافه شد. مرسی که گفتی :)
۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۲۳ امیر بهزادپور
سلام دوست عزیز و همراه همیشگی.
سال نو مبارک.
آهنگ با لهجه جنوبی بود؟

پاسخ:
سلام دوست شاعرم
ممنون. نوروز شما هم مبارک :)

آره انگار.
اون شعره عااالی بود!!
پاسخ:
:)

بله الان خودت هر دو تا رو دانلود کن مقایسه کن
پاسخ:
لطفن منو شطرنجی کنید :دی
امان از این خاطره ها :)


پاسخ:
امان...
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شاید یادش باشه!
پاسخ:
شاید
نوشته ی پر احساس و قشنگی بود ولی اهنگ محشر بود/ مرسی
پاسخ:
ممنونم 
:)
این ترانه رو بسیار بسیار دوست می دارم! :) ممنون از انتخابت.

راستی شاید باز هم بشه دیوانگی کرد... امتحانش ضرری داره؟
پاسخ:
خواهش می‌کنم. :)

شایدم ضرری نداشته باشه ولی این مصلحت اندیشی و حساب سود و ضرر رو کردن نمی‌ذاره. 
هر چیزی موقعی داره.
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۱۰ علی امین زاده
این فال گرفتن با کتابهای غیر مرتبط خیلی خنده دار میشه. گاهی من با کتاب مشخصات هواپیماهای جهان فال می گیرم! =)))
پاسخ:
باید خیلی جذاب باشه این یکی!!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">