احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

مثل یه شهر پیش از انهدام...

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ق.ظ
با هم چه می‌گویند
درختان
در فصل سرما؟


درخت

+تو سرم هزار تا قطار سووووت می‌کشن که تو هر واگنش هزااااااار نفر دست تکون میدن برام. مثل یه شهر تو مسیر جنگم، مثل یه شهر نفرین‌‌شده‌ی پر از جزام! خالی کن منو همین حالا! من پر از گسلم. تو دلم آشوبه. همین روزاست که خودمم قی کنم بیرون و بالا بیارم این همه سگ‌سالی رو. من به انهدام نزدیکم. نمی‌بینی؟
#عکس از من
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

سلام
چقدر حستون شبیه من انگار تموم آدما امروز غمگینند
پاسخ:
شاد باشید دوست عزیز :)
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تصویر خیلی خوبه:)
دوتا درخته ولی انگار یکی هستند!
پاسخ:
ممنونم :)

درخت هم به درخت میرسه!
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۳۶ جلبک خاتون
درسته که اذیت کردن بعضیا مزه میده....

ولی زیبایی این تصویر....منظره و روحی که داره در عین درختای بی روحش....و متن...آخ از متن و اینجا که گفتی «همین روزاست که خودمو قی‌کنم و بیرون و بالا بیارم این همه سگ سالی رو »  مجال تعریف نکردن رو نمیده ...ولیییی با این حال ؛
عخ چه عکس زشتیییی :q
چقد زشت مینویسه  :/

بچه ها نگاش نکنین : q
پاسخ:
=))))))))))) از دست تو! 
درسته که اذیت می‌کنی ولی دوسِت داریم! بعله!
هوا سرده..
درختا همو بغل کردن..
پاسخ:
چه نگاه قشنگی!
چه عکس قشنگی. کجاست؟

حالا خوبه که آدمای توو واگن دست تکون میدن :)
پاسخ:
جایی نزدیک سپیدان،فارس
بنظر میاد این دوتا درختا به شونه های هم تکیه کرده اند یا دستاشونو رو شونه های هم گذاشتن
قشنگ میشه اگه اونا نزدیکت باشن و هر فصل تزشون عکس بگیری
پاسخ:
متاسفانه نزدیکم نیستن. تو راه سپیدانن :) 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">