احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

من زیر آوارم...

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

پشت درا تمومشون یه دیواره

پشت پنجره‌ها،

یه تراس رو به زندون

پشت من آواره ... یه کوه آوار...

درست مثل یه شهر بعد از هجوم بمبا

تو سرم خاطره‌ی آواره...

تو دلم... آوار خاطره...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۳۱ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
خیلی قشنگ بود ممنون واقعا نوشتنتون ماهرانه هست D:
+دنبال هستید دوست عزیز
پاسخ:
درود. 
ممنونم از نظر لطف‌تون 
و از اینکه می‌خونید :)

یاد کیوسک افتادم چرا؟
اون ور دریا..
پاسخ:
برم گوشش بدم ببینم چرا!!
خاطره ها متاسفانه یا خوشبختانه  هیچ وقت تموم نمیشن..
پاسخ:
علمم که میگه خاطرات بد از نسلی به نسل بعد منتقل میشن!
اون دو خط آخر دیگه هیچ حرفی نمیزاره من همین جا از شعر گفتن استعفا میدم :)))

عالییییییییییییییییییی بود :))))
پاسخ:
نظر لطفته :)
چه تلخخخخ چه قشنگگگ! کاش تلخی ها تموم شن. من که ناامید میشم بعضی وقتا. جلوی بعضی تلخی ها رو انگار نمیشه گرفت
پاسخ:
تموم میشن یه روزی :)
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۲۶ جلبک خاتون
هر روز پاییزه
هر هفته پاییزه
هر ماه پاییزه
هر سال پاییزه
آروم نمی گیرم
از دست زنجیرم
بی عشق می میرم
من روز دیدارم
از دوستی پر من
از دوست دلخور من
آجر به آجر من
من پشت دیوارم
لعنت به این دیدار
لعنت به این دیوار
لعنت به این آوار
من زیر آوارم

+ خیلی قشنگ بود....مخصوصا دو خط آخر و قلب و عکس قشنگی که داشت
پاسخ:
مرسی که این شعرو نوشتی. دوسش می‌دارم :)

+ مرسی از نظر لطفت تینا
شعرت زیباست...
سال گندی بود برای همه گویا این پارسال لعنتی
پاسخ:
ممنونم نسرین بانو

هر چه زودتر "پارسال" بشه...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">