احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

دستهایم برای تو...

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

سبز خواهم شد

عکس از من

+ نسرین بانو رو از نخستین وبلاگم می شناسم. یعنی چندین و چند ساله که افتخار دوستی شون رو دارم و می خونمشون و همیشه از خوندن قصه هاشون لذت بردم. و خبر خوب اینه که یک وبلاگ تازه برای داستان هاشون ساختن. می تونید اینجا بخونیدشون.

+دست هایم برای تو، بکار!سبز خواهد شد/بال هایم برای تو، بگیر پرواز خواهد کرد...پالت

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

:))) جمله اخرت لایک داره!
پاسخ:
دست هایم برای تو....؟
از آهنگ "نیمی از ما" پالت
:)
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۷ گمـــــــشده :)
عکس از خودتونه؟
خیلی قشنگه
پاسخ:
آره
ممنونم :)
ممنونم عزیزم
چقدر تو لطف داشتی و داری و من چه خوشبختم که پسری مثل تو دارم.
خوب و باوفا و مهربون و بسیاااار عزیز 

عکس ات طبق معمول بسیار زیباست. 
سپاس برای تمام خوبی هایت
پاسخ:
از اتفاقات خوب زندگی منه آشنایی با شما نسرین بانو
[گل] و [قلب]
۰۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۱ امیر بهزادپور
عکس بسیار زیبا و هنرمندانه..

پاسخ:
ممنونم :)
یا مثلا فروغ هم میگه 
دستهایم را در باغچه می کارم 

سبز خواهم شد می دانم می دانم می دانم

و پرستو ها در گودی انگشتان جوهریم 

تخم خواهند گذاشت 

:)
پاسخ:
:)
قصه هایم برای تو..
بگذار توی باغچه ات
پاسخ:
:)
ممنون از معرفی !
پاسخ:
خواهش میکنم :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">