احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

تو شبِ بیدار منی...

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

حال ، حالیه که برای هیچ چیز توضیحی ندارم. نمی‌دونم فلان کار رو دارم با چه توجیهی انجام میدم.

حال، حالیه که فقط دارم روزا رو می‌گذرونم و می‌دونم زمان هیچ غلطی نمی‌کنه جز اینکه از روزهای باقی‌مونده‌ت کم می‌کنه بدون اینکه از روزهات سهمی جز خاطره داشته باشی و چه اندوهباره خاطرات این روزهام. و چقد که رنگ‌های غم‌انگیزی داره ثانیه ثانیه این روزها که با تپش قلب می‌گذره. که کوبیدن قلبم به دیواره‌ی سینه‌‌م رو حس می‌کنم. که ته دلم خالیه و هیچ جوره آروم نمی‌گیره... بی تابی... بی تابی... بی تابی...


دل یار

دل یار سارا نائینی خیلی به دلم نشست و میشه پیاپی و بی‌وقفه گوشش کرد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)


چی شده ؟
پاسخ:
همه چی یه کم زیادی در همه
واقعا فوق العاده اس آهنگ!

عه! ناراحت نباااااش! یعنی یه کاری کن که دلت آروم بگیره دیگه! خاره ها فقط آدمو آتیش میزنن :'(
پاسخ:
باشه! یه کاری می‌کنم دلم آروم بگیره :)
چقدددددر لذتبخش بود شنیدنش....:)
دقیقن ازون آهنگاس که یه ماه آدمو میسازه..!
سارا نایینی صدای فوق العاده ای داره...
پاسخ:
آره خیلی خوب بود
چقدر حالت بده هانی جانم... 

آهنگ فوق العاده بود
پاسخ:
شاید که حال و کار دگر سان کنم/ هر چه آن به است قصد سوی آن کنم...

خوشحالم که دوست داشتید آهنگو نسرین عزیز
حال منم دقیقا همینه
پاسخ:
:(
اینم اضافه کنم که من آهنگ از من بگذر_ علیرضا قربانی رو زیاد گوش میدم. غم داره ولی قشنگه. شاید به غم عادت کردم. هی از بی تابی نوشتی مارو یاد مصائب خودمون انداختی! خدا کنه یه روزی همه چیز perfect شه.دیگه غصه نخوریم
پاسخ:
منم دانلود کنم گوشش بدم :)

آمین :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">