احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

قورت می دهیم با هر چه می شود، هر چه می شود را....

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

من تنهایم

بی تو ،

هیچ کاری نمی توانم بکنم

دیگر شعر هم نمی توانم بنویسم

و این تنهایی تلخ است

تلخ ؛

مثل نوازنده ای که

با دست های بریده به پیانو می نگرد


رسول یونان

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

پرفکت!!
عنوانت خیلی  دلنشین بود:))
پاسخ:
:)
چه خوب بود!
پاسخ:
:)
گاهی در نبود تنها یکنفر؛گویی جهان به تمامی خالی است../آلفونس دولا مارتین..

مراقب خودتون باشید ...
پاسخ:
خالیِ خالیِ خالی...
عجب شعر زیبایی!
پاسخ:
:)
مثل نوازنده ای که .......
آخ چقدرررررر تلخ ...
پاسخ:
تلخ... تلخ... 
آمدم ای آئینه،تا خوب هوشیارم کنی
روی زردم بنگری،وز درد درمانم کنی

از بلای عشق و هجران روز و شب نالان شدم

وز غم دوری او،هر دم تو آزادم کنی

لیلی ناز آفرین یار دگر بگزید و رفت

بر سر کویش کنی،تشبیه فرهادم کنی

از وفای یار گویی سینه پر خون می شود

صحبت رویش نما،تاپاک بر بادم کنی

قامت سرو مرا بین به چه روز افتاده است!!!

سر این مسئله بنگر،نه که فریادم کنی

قاضیان جمله مرا ننگ زنند بر خامی

می خورم خون دلی،تا آنکه استادم کنی

راز من دار که تو محرم اسرار منی

بر لبانت مهر بگذار،تا بدهکارم کنی

جاوید از خاطره ها می رود و رفت هی هات

کی سر قبر من آیی،تا که شادانم کنی؟؟؟

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">