احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

در ستایش خنده هاش

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ

بخند بانو! 

خنده ی سفید تو

به میدان های جنگ

مخابره می شود

خنده ی تو انقراض تفنگ است

و فرداروز

هر سرباز یک جوخه ی شادی

و فرداروز 

هر سرباز پیامبری است

با آیه هایی روشن

که خنده را جهانی خواهد کرد

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۲)

این شعر خیلی خوب بود.
بد جوری به دلم نشست.
ممنون.
پاسخ:
درود پاندای عزیز

ممنونم از نظر لطفت :)
:))))))))
ازین گنده ترم خاستین لبخند میزم:دی
پاسخ:
مچکرم! 
عالی است اما... نیمه‌ی اولش از دومش بهتر است.
پاسخ:
ممنون از نظر لطفت :)
سعی میکنم روی نیمه ی دوم کار کنم بازم 
یعنی چی؟!!!!! منم میخوام یکی از این شعرا برام بگه! اصلا من همه چیزای خوبه دنیارو میخوام ! دخترک تمامیت خواه :دی
پاسخ:
All girls should have a poem 
Written for them even if
We have to turn this God-damn word
Upside down to do it

براتیگان! 
خنده ی سفید؟
استعاره از پرچم صلحه؟


شعر بسیار زیبا بود هانی عزیز ...
پاسخ:
آره به همون ربط داره 

ممنونم :)
سلام یه مدت نبودم :|
درگیر طراحی بودم :|
قالب جدید چطوره ؟
پاسخ:
به دیدنتون خواهم اومد :)
بیمار خنده های تو ام  بیشتر بخند...

شعر زیبا بود مرحبا ..
پاسخ:
مرسی که خوندین :)

(-:
پاسخ:
:)
۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۴ بانوچـ ـه
زیبا بود به دلم نشست...
پاسخ:
ممنونم :)
دم براتیگان گرم :)
اصلا باید برگرده به این دنیا دوباره
پاسخ:
کارش درسته
۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۸ اسپریچو ツ
پس قانونش اینه که هر شعری که اسم شاعرش رو ننوشتی شاعر خودتی، درسته؟(((:
پاسخ:
اینطور به نظر میاد :))
۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۹ اسپریچو ツ
با ناهید هم اعلام همدردی میکنم :|
پاسخ:
همون شعر براتیگان!!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">