احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

عشق،یه شهره که ازت دور نیست...

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ

رد هواپیما در آسمان؛

کسی به سوی کسی

پرواز کرده است


عشق یه شهره که ازت دور نیست/هر چقدم جاده بخواد کش بیاد/عشق یه دختر با موهای سیاست/وقتی نشستی تا با ساکش بیاد.../ رستاک حلاج 

برای هر مردی دست کم یک شهر وجود دارد که دیر یا زود به یک دختر تبدیل می شود. نغمه ی غمگین / سالینجر 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۸)

عشق همینه که نگاهت کنه..
عشق کنی، لرز کنی، تب کنی
تا اس ام اس میزنه دارم میام
پاشی یه تهرانو مرتب کنی


+ همین جوری بلند خوشحال ، خوندن تا آخر :)


پاسخ:
:)
خیلی انرژی مثبته این آهنگش. توی کنسرتش هم خیلی انرژیک اجراش کرد. عالی بود.
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۲ امیر بهزادپور
با جمله اخر عجیب موافقم...و اصلا دلیلی وجود نداره که این شهر دور باشد یا نزدیک، اشنا باشد یا غریب...
پاسخ:
اوهوم
من امروز اهنگ ته سیگار رستاک حلاج رو گوش کردم چن بار. اینو نشنیدم. الان دانلود میکنم
پاسخ:
ته سیگار... شروع آشنایی من با رستاک با نخستین آهنگش!
شهری که حتا اگه ازش کوچ کنی، باز جای پای خاطراتش می مونه... شعر جدیدم، گواهم:

تمام درها را بستم

تا دوباره نیایی...

 

با دلم چه کنم،

که نشسته ای و نمی روی؟

پاسخ:
عشق از در نمیاد معمولن! از دیوار می‌پره تو...!

شعرتون زیباست، ممنونم :)

️پشت تمام نیامدن ها  یک نفر می میرد /شاعری شعر نمی نویسد/کسی قدم نمی زند/مردی ریش هایش را بلند می کند/و بیچاره مردی با ریش های بلند که پای قدم هایش را قطع می کند و دفترش را می بندد!

حسنا رستمی

پاسخ:
بیچاره شاعری که دفترش را می سوزاند...
شما رفتی کنسرت رستاک؟؟
ننگ بر تو..
پاسخ:
=))
همین ماه تهران کنسرت داره اگه تهران هستید!
جمله ی سلینجر چقد خوب بود
و چقدر به نظرم واقعی!
پاسخ:
اوهوم.
نه بابا.. میرم اون وسط ازش خواستگاری می کنم شر میشه..

+ یکشنبه ای که پنجشنبه ش کنکور داشتم ، یه دوستی برام بلیط کنسرت علیرضا قربانی گرفت .. تنهایی .. تالار وحدت.. ردیفای جلو تو دهن قربانی
خیلی جلوی خودمو گرفتم که نپرم بغلش کنم
به جرئت قشنگ ترین شب زندگیم بود.
پاسخ:
=))

دیدن خواننده‌های محبوبت همیشه جذاب و هیجان انگیزه. به منم خیلی خوش گذشت.

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">