احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

440

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

چه مانده است

از آن حادثه 

به جز تکرار نامت؟

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

حالا شما هی ما رو ببر به شونزده سالگی !!!
پاسخ:
بده مگه؟!
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۱ علی امین زاده
به به
منزل نو مبارکه!
پاسخ:
ممنونم
و ممنون از حضورت
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۰ علی امین زاده
کاش...از یاد برده بودم.
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۱ علی امین زاده
چشم دل با زکن که آن بینی
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1621
ready up و منتظر حضور سبزتان
پاسخ:
حتمن به خوندنتون خواهم اومد
:(
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۴ مکاترونیک خودرو
عااالی
پاسخ:
ممنونم :)
آخ...
بعد از مدتها با خوندن این شعرت گریستم... تلخ

دست مریزاد که گاهی با واژه هات قلب آدمو تکون میدی
نه :'(
رو که مرا
یاد تو بس!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">