احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

بیا بریم دشت...!

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ

دیروز با جمعی از بچه ها از شهر زدیم بیرون و شب رو وسط دشت گذروندیم. یه شب پر از جیرجیرک و ستاره و شهاب های گهگاهی و صدای احتمالن گرگ! فرخنده شبی که البته سحرش رو ندیدیم چون خواب بودیم! یادم نمیاد آخرین باری که این همه ستاره یه جا دیده بودم به کی برمیگرده ولی دیشب به اندازه تموم اون فرقت ها دراز کشیدم زیر سفیدی کهکشان راه شیری و پر از ستاره شدم. و کاش ستاره می شدم اصلن و همونجا عروج پیدا می کردم! باز امروز برگشتم به زندگی شهری و یه دیالوگ با یک دوست، تموم اون حس و حال خوب رو از دماغم بیرون کشید. اینه که الان لهستانم و به روزهای نه چندان دلچسب هفته ی آینده فکر می کنم. کاش مهربون تر باشیم و کمتر آدما رو با مترای خودخواهانه ی خودمون بسنجیم. اصلن حس می کنم یهو خالی شدم و تمام اون انرژی ای که گرفته بودم به سادگی باد هوا شد و رفت. ای کاش قضاوتی در کار بود...!

+دیشب شدیدن کمبود یک سه پایه رو حس می کردم. خب این چه وضعشه؟؟

+در جواب یکی از دوستانم در پست "سقفی با کاشی های قرمز" لینک هایکوهایی که توی وبلاگ قبلیم گذاشته بودم رو نوشتم. اگه علاقه دارید می تونید بخونید و بیشتر با این قالب آشنا بشید. اگه یک لینک خوب درباره ی هایکو و تعریفش پیدا کردم همین جا میذارم با هم مرورش کنیم. 

*لهستان= له+ستان: انسان بسیار خسته و له و لورده شده

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۳
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۱)

:/
خوشبحالتون...که ستاره دیدی یه عالمه...هرچی بگم بازم کمه:))
پاسخ:
:)))
قسمت شما ایشالا!!  
زبون لهستانی سخت نیس؟ :\
پاسخ:
:دی
تا یازده شب، آخر شب! (یعنی اتمام وقت به زمان خوابگاهی) تمام سرما خشک اصفهان رو تنهایی، بین تاریکی درخت ها تا منتهی الیه ریه هام میرسوندم. حالم هیچ خوب نبود اما طبیعت همیشه همیشه پر از کرامت ‍ه و الآن حالم خوله :)
پاسخ:
طبیعت همیشه یه چیز خوب داره برامون. شاید بشه گفت یه سورپرایز ولی حتا وقتی خشمگین میشه هم تماشاییه. 
+همیشه خوب باشید :)
خیلی وقته آسمان پر ستاره رو جز توی عکس ندیدم. دختر بودن هم همین چیزاش بده دیگه. 
منم خیلی قربانی قضاوت بیجا شدم
پاسخ:
امیدوارم فرصتش براتون پیش بیاد :) مثلن یه اردوی دانشجویی توپ به مقصد کویر!
هر شب
شاباش‌ ماه
یک مشت پولکِ نقره‌ای است
برایِ کودکانِ سر به هوایِ همین کوچه
پاسخ:
تو هم می بینی
همین ماه را
بالای سرت؟؟ 
آی بله :)
پاسخ:
:) :دی
با اون ستاره ها جای من هم خالی بوده. می دونی که عاشقشونم هانی جان

اینجا یه ضرب المثله که میگه:
با داشتن دوستی مثل تو، من به داشتن دشمن نیازی ندارم

این دوستتو بذار کنار. کسی که بتونه اینهمه انرژی مثبت رو ازت بگیره، به درد همصحبتی هم نمی خوره چه خواسته دوستی!
میرم بخونم. هایکو رو خیلی دوست دارم
پاسخ:
بعضی رابطه ها توفیق اجباریه و نمیشه کاریش کرد...
هانی جان آدرس اون وبلاگتو با این جدیده عوض کردم ندارمش. بذار برام لطفن

در صمن دوست دارم بدونم چند آبان تولدته
بهرحال بدنیا اومدنت مبارک ههمون باشه عزیزم
می بینی؟ هنوز از این جعبه ی جادو نرفتم بیرون... الآن میرم بوخودا

پاسخ:
www.hanihastam.persianblog.ir 

من 9 آبانم نسرین بانو
و مرسی از تبریکت
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۲ عارفه هستم
من نمی دونم از کجا تو ذهنم بود که تهرانی و خواستم ازت بپرسم کجا رفتی تو دشت که تونستی ستاره ببینی چون از هر سمت این جا دور شوی حالا حالا ها به دشت با ستاره نمی رسی :دی
کلا لهستان یعنی زندگی می کنی یا اون جا درس می خوانی؟ 
من ولی اگه جای تو بودم حتی اگه همه می خوابیدن بیدار می موندم برای خودم قهوه می خوردم به آینده ام فکر می کردم به هدف هایم و اهنگ های خوب خوب گوش می کردم
بی خیال همیشه آدم هایی هستن که اعصابت و بهم بریزن من ولی دارم سعی می کنم اهمیت ندهم و تا حدودی موفق هم شدم
پاسخ:
وای خدا چه سوتفاهمی!! من لهستان نیستم!! جنوب همین سرزمینم!! لهستان یک واژه ی اختراعیه!! یعنی کسی که خیلی له و خسته شده!

خیلی خسته شده بودیم و بیهوش شدیم علنن! صبح زودم باید بیدار می شدیم.

منم سعی میکنم :)
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۶ عارفه هستم
:))))))))))))
عالی بود پکیدم از خنده
ولی به لهستان هم فکر کن ها جای خوبیه فقط خیلی گرونه:))
خب پس تهران نیستی ولی باز من فکر می کردم تهرانی
ببین خواستی مطب بزنی بیا تهران این جا بیشتر کار متخصص تغذیه می گیره باور کن 
پس به ااخر هفته که می تونستی بیدار بمونی برو و جای من ستاره ها رو نگاه کن قهوه بخور موزیک گوش کن و کلی فکر های خوب کن و یه خلوت توپ با خودت داشته باش
پاسخ:
:))
خب توی تهران هم سر بلند کردن بین انبوه متخصصین تغذیه چندان آسون نیست...

باشه حتمن :)
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۲:۱۱ گمـــــــشده :)
آسمان پرستاره را عشق است
:))
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">