احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

407

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ق.ظ
به قول چهرازی همه به این زردو نارنجی نگا میکنن حالشون جا میاد،چرا ما بلد نیستیم؟! چرا همه رفته بودناشون رو میزارن واسه پاییز؟چرا پاییز هیچکی برنمیگرده؟

یه آهنگ غمگین پخش میکنه و میره تو حال خودش. میگه پاییز که میشه اینجوری میشم. و میدونم که آدم فیلم بازی کردن و ادای آدمای افسرده رو درآوردن نیست. با خودم فکر میکنم مگه پاییز چی داره که تاریخای درد آدما عود میکنه؟ مثل یه سرماخوردگی که بستیش به کلی آنتی هیستامین و آنتی بیوتیک و شربت ضد سرفه و خوبش کردی ولی گاهی یه سرفه ی خشک، یه خارش گلو یادت میاره که فقط کهنه شده. کهنه شده ولی هست.
"پاییز یهو می‌آد، تو یه‌روز، مثل بهار و بقیه. صپ زود بیدار می‌شی می‌بینی حیاط شده طوفان رنگ..."
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۵)

۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۳ امیر بهزادپور
پاییز است دیگر...
:)
پاسخ:
پاییز عاشق است...شاید...
و رنگ که برپا دردیده می کند..

ولی من امید دارم یه روز، یه پاییز، یکی برمیگرده

پاسخ:
امید چیز خوبیه!
وای وای وای
چرا پاییز هیچ کی بر نمی گرده عالی بود، عالی...
پاسخ:
:)
خوش اومدی به اینجا
۱۱ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۴ آقای مربّع
ینی از همون روز ۱ مهر این تیکه چهرازی تو مخم داره ریپیت میشه + اینجاش: پاییز یهو میاد، تو یه روز..
پاسخ:
مث باقی فصلا... تو یه روز...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">