احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

97 ، چخوف ، اندوه

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ق.ظ

یک) اینکه من سال تحویل سر کار بودم و تا هفتم هم سر کارم و عزیزترین‌هام به دور ، دلیل نمیشه عید رو به شما شادباش نگم. ایشالا که شما سال خوبی داشته باشید و همواره چشمتون به چشم عزیزانتون باز بشه :) 

دو) 96 برام بد شروع شد. در واقع آخرای 95 بدی رو کرد به زندگیم و خودشو کش داد توی 96 . (واو! 95 دو سال پیش بودا!!) ولی بد ادامه پیدا نکرد. اتفاقات خوبی افتاد که رنگ 96 رو دگرگون کرد برام. بعد از سال‌ها توی 96 چند تا سفر خوب رفتم و روزای خوبی رقم خورد. سفری که با اردیبهشت و شیراز و دیدار یه دوست وبلاگی شروع شد و بعد با تهران و شمال و اصفهان و کاشان و یزد و البته یکی دو بار دیگه(!!) شیراز ادامه پیدا کرد. که اگه خدا بخواد توی 97 هم ادامه خواهد داشت...

سه) چخوف یه داستان کوتاه داره به نام اندوه . قصه‌ی یه درشکه‌چی که پسرش مرده و نیاز داره با یکی حرف بزنه. اما هیچ‌کس بهش توجه نمی‌کنه و براش مهم نیست پسر اون چقد درد کشیده ، چه جوری مرده یا نامزدش تنها شده و ... . و در پایان روز ، درشکه‌چی با اسبش حرف می‌زنه و تمام ماجرا رو برای اسبش تعریف می‌کنه. خب آرزو می‌کنم توی 97 هیچ‌وقت اونقد تنها نباشید که کسی برای لحظات شادی و غم کنارتون نباشه ولی اگه تنها بودین یادتون باشه بعضی وقتا اسب‌ها خیلی بیشتر می‌فهمن.

چار) نمی‌دونم توی سال 97 چقدر خواهم نوشت و چقد حس و حال وبگردی دارم اما تلاش می‌کنم توی هر پست یه پیشنهاد بدم بهتون تو زمینه‌های مختلفی که فکر ‌می‌کنم براتون جالب باشه یا بیشتر چیزایی که ازشون لذت می‌برم رو باهاتون به اشتراک بذارم. حتا اگه یه شعر کوتاه باشه. و تلاش می‌کنم پیشنهاداتم آنلاین باشه. مثل معرفی یه سایت یا لینک یه مقاله یا داستان یا معرفی یه رویداد فرهنگی و ... . برای شروع پیشنهاد می‌کنم داستان کوتاه اندوه چخوف رو بخونید. من خودم پیشتر تلاش کردم با چخوف ارتباط برقرار کنم اما نتونستم. در واقع خیلی سال پیش. شاید الان فرق کرده باشه. اما این داستان رو دوست دارم. «اندوه» خیلی خوب تنهایی انسان معاصر رو به تصویر می‌کشه.

پنج) تو بهاری؟ / نه / بهاران از توست / از تو می‌گیرد وام هر بهار این همه زیبایی را!  *حمید مصدق*

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

۰۱ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۲ کنت مونت کریستو
۱)ما هم سال تحویل حرم امام رضا بودیم،دعا گوی همه ی بچه های بیان بودیم من جمله شما.
۲)آقا تو این دور وزمونه اسب دیگه دم دستمون نیست.باید با ماشینا حرف بزنی.
پاسخ:
1) ممنونم. زیارت قبول :)
2) آره دیگه باید مصداق‌های جدید پیدا کرد...
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سال جدید براتون سرشار از حال خوب باشه در کنار عزیزانتون:-)
پاسخ:
ممنونم :) همچنین برای شما 
مچکر برا شعر آخر، خیلی دوست‌داشتنی بود :)
عیدتونم‌ مبارک :)
پاسخ:
خواهش می‌کنم 
عید شمام مبارک :)
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۴۳ بالون سرگردان
سال خوبی داشته باشی ... 
پاسخ:
مرسییی همچنین شما دوست عزیز
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۰ آقای دیوار نویس
1: عید شما هم مبارک باشه :)

پاسخ:
مرسی آقای دیوار نویس :)
سال نوت مبارک اقای هانی جان
ایشالا همینجو که میگی خوبی و شادی بیاره امسال با خودش :)
پاسخ:
ممنونم :) 
انشالا 
سلام سال نو مبارک
امیدوارم بهترین اتفاقا براتون بیفته

چقدر این حال روزهای من شبیه پیرمرد اندوهِ، عمیقا حسش می کنم. حتما میخونمش
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
سلام سال نو بهارنوی شما مبارک آقای هانی🌹🌹

پاسخ:
ُسلام
ممنونم :)
همچنین برای شما 
سلام
سال نو شما هم مبارک
امیدوارم سال 97 سال شادی براتون باشه.
براتون لبخند آرزو می کنم.
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
مرسی از تبریکت و آرزوی قشنگت
ان‌شاءالله 97 کاملا براتون پر از اتفاقات خوب باشه... برای همه‌مون یعنی
پاسخ:
انشاءالله 
1-بهاری باشی
2-هییچجا مزه فالوده شیراز نداشت :))
3-  تنها بودن خیلی بهتر از تنهاتر شدنه،پس تو تنهایتون انتخاب اشتباه نکنید که تنهاتر بشید.
4-اولین پیشنهاد 97 خوب بود... "اندوه"
5-همه امسال و سال بعد و سالهای دیگر را یکجا می دهم به آن لحظه  که تو تحویلم بگیری../
پاسخ:
1- ممنونم :)

2-اونکه عالیه!
عید شما هم مبارک.
سال های زیبایی رو در پیش رو داشته باشین.سال های پُر و پیمون و پُر بار.
پاسخ:
مرســـــــــــــــــــی. همچنین برای تو. خوشحالم باز اینجایی :)
حتمآ می خونمش
من موقع سال تحویل خواب بودم! ینی تا آخر سال می خوابم و تو کار می کنی؟ نه بابا فکر نکنم.

یاد دیدار اردیبهشتمون بخیر. حیف که کوتاه بود ولی بازم خوب بود. 
آخرای 96 که واست عالی بود پسر جان 

بهترین سال زندگیتو برات آرزو می کنم هانی جان
پاسخ:
من که تا 29 اسفند کار می‌کنم! خواب شما رو نمی‌دونم :))

یادش بخیر. خیلی خوب بود. به امید دیدار دوباره.

ممنونم از آرزوی قشنگ‌تون. 
سلام 
چخوف معرکه اس. شاید این جمله کمی اغراق به نظر بیاد اما هر انسانی با یه نویسنده و یه اثر خاطراتی داره که هیچکس دیگه شاید نداشته باشه . زمان ومکانی که کتابهارو میخونیم لای اون کتاب میمونه . همینطور در ذهن همه ما

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">