احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

هشت مارس

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ب.ظ

تو یک روز نیستی

تمامِ سالی.


تو یک شب

یا یک کتاب و یک قطره نیستی

تو یک نقاشی یا تابلویی بر دیوار

 نیستی.


اگر دقیقه ای نباشی

ساعت ها از کار می افتند

خانه ها برهوت می شوند

کوچه ها اشک می ریزند

پرندگان، سیَه و

و شعرها نیست می شوند.


تو فقط باد و باران هشتمِ ماه مارس نیستی

تو ای دل انگیزِ شب های تابستانی

گیسوان شب های پاییزی

تو ای سوز بوران عشق

تو نباشی

چه کسی باشد؟!

زن، زن، زن، زن

تو زندگی هستی



شیرکو بی کس 

ترجمه : بابک زمانی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۴)

۱۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۲۴ بهــ ــار..
چه قشنگ بود *_* 
اجازه هست کپی‌ش کنم؟ 
پاسخ:
آره چرا که نه :)
روزشون مبارک
پاسخ:
:)
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۷ آسـوکـآ آآ
روزشون هپی :)

هر زن...هزاران شاعر رادر خود پنهان دارد...هر شعرخاطره‌ی زنی‌ست که روزی از دنیای مه‌آلود شاعری گذشته‌ست...

سیمین برودفن


شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">