احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

درباره‌ی عکس‌ها!

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

خب اصلن تصمیم نداشتم توی یک پست درباره‌ی عکس‌های خودم حرف بزنم اما چون حرکت، حرکت خیلی خوب و قشنگی بود گفتم بیام و از باعث و بانیش تشکر کنم اینجا.

پیشتر هم گفتم که خوبی بازی‌های وبلاگی اینه که بچه‌های بلاگستان رو با هم آشنا می‌کنه. بلاگرهایی که شاید اگه فلان چالش یا بازی وبلاگی نبود هیچ وقت شانس این رو نداشتیم که باهاشون آشنا بشیم. چون راستش رو بخواید ما وقت زیادی برای وبگردی نداریم و این روزنه‌ی خوبیه برای پیدا کردن دوست‌های تازه. 

بیست و چهار فروردین بود که پست یکی از دوستام رو دیدم درباره‌ی مسابقه‌ی عکاسی‌ای که دکتر میم گرامی توی وبلاگشون راه انداختن که توی دلم هزار آفرین گفتم بهشون برای این حرکت. و خب وقت مسابقه تموم شده بود. بعدش توی وبلاگ الی دیدم وقتش تمدید شده و دست به کار شدم و در واپسین لحظات سه تا عکس فرستادم برای دکتر میم. البته من اصلن عکاس نیستم و شرکتم بیشتر برای استقبال از این کار قشنگ بود و البته دوست داشتم نظر دیگران رو درباره‌ی عکسام بدونم.

+می‌تونید به این آدرس برید و علاوه بر دیدن کلی عکس خوب ، به هر عکس نمره بدید. عکسای من رو در ادامه همین مطلب هم می‌تونید ببینید.

بعدن نوشت: چارتا از عکسا رو خیلی دوست داشتم که بعدن توی وبلاگم میذارمشون. فقط مشکل اینه که هنوز صاحب اثر رو نمی‌شناسم!

n

غروب

b

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۲۳)

چه عکسهای زیبایی
پاسخ:
ممنونم. نگاهتون زیباست  :)
هااا مو به دو عکس آخریت رای بالا دادم 
پاسخ:
مرسی از تو :)
من عاشق عکس اولی شدم..
عاشقش شدم.
میخوام به فرزندی قبولش کنم.

این فروتنی ها رو بذارین کنار :/
عکساتون خیلی خوبن. خیلی خیلی خوبن.

پاسخ:
اون مورد اول رو با هیچی عوض نمی‌کنیم، شرمنده :دی

ممنونم از نظر لطف شما :) 
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۳۱ گمـــــــشده :)

عکس ها واقعا عالی هستن

معرکه

پاسخ:
ممنونم :) لطف داری
چرا فروتنی میکنی، عکس‌های به این شگفت انگیزی، پر از حس 8)
پاسخ:
مرسی خانم دکتر :)
خودم رو عکاس نمی‌دونم واقعن. یه کار تخصصیه که من سوادشو ندارم 
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۵۶ امیر بهزادپور
بسیار عالی و زیبا...
و چشم نواز.
پاسخ:
زیبا می‌بینی دوست عزیزم :)
من نمیدونستم عکسا مال شماست. اما امتیازای خیلی خوبی دادم بهشون. زیبا بودن. مخصوصا عکس اول.
پاسخ:
ممنونم از شما. لطف دارید :)

منم واقعن نمی‌خواستم تبلیغ کنم عکسامو. یا اینکه حتا توقع داشته باشم دوستام برن و به بیش از 150 عکس رای بدن تا برسن به عکس من! فقط گفتم با دوستانی که میان اینجا به اشتراک بذارمشون. :)
وااااااای چقده خوشگلن ^___^ 
پاسخ:
مرســـــــــــــی. خوشگل میبینید شما :)
خیلی زیبا بودن،خصوصا آخری که حقش بیشتر از 5 بود :)

پاسخ:
مرســـــــــــــی مریم :) زیبا می‌بینی تو.
درود بر شما
خواننده ی خاموش اینجا هستم و از فیدلی نوشته هاتونو میخونم، عکس های دوم و سومتون نمره ی کامل رو بهشون دادم، فقط میخوام اگه میشه درباره ی گرفتن عکس ها توضیح بدین که با چه دوربینی انداختین و ...، در مورد عکس دومی میشه بگید چه زمانیه و با چه شرایطی گرفتین، میشه برام توضیح بدین، واقعا یکی از عکس هایی بود که کلی براش ذوق کردم، عکسِ پرنده هم چون به نوعی شکار لحظه ها بود و رنگ ها به شدت در این عکس زیبا بودن نمره ی کامل رو دادم، به نظرِ من کاش تو عکسِ پرنده، اون شاخه ی کوچیک تو پایین عکس وجود نداشت، البته این نظرِ کسیه که عکاس نیست.
بازم میگم آفرین نگاهتون و سلیقتون عااااالی بود.
پاسخ:
درود همراه عزیز . گاهی روشن بشید؛ خوشحال میشیم :)

ممنونم که از نظر لطفتون به عکسا. 
عکسا با D 7100 نیکون گرفته شده. و البته منم عکاس نیستم. فقط دارم یاد می‌گیرم.
عکس دوم رو موقع غروب گرفتم. با F/ 6.3 و S 1/500 و iso 100 . منظورتون از شرایط رو اگه توضیح بدین شاید بتونم بهتر بهتون توضیح بدم. 
منم فکر می‌کنم اگه اون شاخه نبود حواس بیننده کمتر پرت میشد ولی نمیشد کاریش کرد. مگر با فوتوشاپ احتمالن.

ممنونم که نظرتون رو برام نوشتید . برقرار باشید :)
سلام
چهارمین عکس کجاست ؟:))


من هنوز رای ندادم ولی احتمالا امشب بدم :)

ولی نصف عکسا رو تا حدودی دیدم :)



پاسخ:
چهارمین عکس + سه تای دیگه‌ش فردا :دی
آقا ببخشین من خیال کردم این اون 4تایی است که گفتین دقت نکردم ببخشید :)
بماند که عکس هاتون قشنگه بخصوص یکیشون که نمیگم کدومش ولی بعدا بهش رای بالا خواهم داد شک نکنین :)
پاسخ:
خواهش می‌کنم :)
اون چارتا رو فردا می‌ذارم. گفتم پست طولانی نشه امروز 
و
مرسی :)
ها راستی! چون شما دوربین خوبی داشتین قرار بود ما بریم سفر!!! عکاسی تون هم خوبه. کی بریم پس؟! :))
پاسخ:
بریم تا گرم‌تر نشده! اومدم شیراز ، برنامشو می‌ریزیم با هم :دی
همه اش خاص و زیبا بود ، خیلی عکاسی دوست دارم ولی نمی دونم چرا نمی تونم به این علاقه ام بپردازم .. 

البته بعضی اوقات با موبایل یه چیزهایی شکار می کنم ولی اونقدر خاص نیست که بشه جایی ارائه اش کرد .. 

موفق باشید :)
پاسخ:
مرسی از نگاه زیبای شما. باید برای هر علاقه‌مندی وقت گذاشت و گرنه صرفن در حد همون علاقه می‌مونه.
شاید خودتون فکر می‌کنید زیبا نیست. تا ارائه ندی متوجه عیب و حسنش نمیشی هیچ‌وقت. وبلاگ جای خوبی برای اینکاره.
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من صاحب خیلی از عکسارو نمیشناختم مثل عکسای شما!
ولی دوتای اولی رو خیلیی دوست داشتم. مخصوصا اولییی!

پاسخ:
ممنونم. باعث خوشحالیه :)
عکس سومیه خیلییییی عالیه!
پاسخ:
ممنونم :)
سه چهار سال یش گه هنوز تازه تازه اینستا راه افتاده بود و ایرانیا اشون بهش نرسیده بود از بودن تو یه محیطی که همه زبون و برنامه ش خارجکیه در خودم نمیگنجیدم و گشتم یه چندتا دوست کُره ای ژانی آمریکایی هم یدا کردم هی هممون عکسای مزخرف خودمونو میزدیم کیف میکردم:))
اما الان همیشه یه سوال برام مطرحه! اینا که همش عکس خودشونو میزنن مخصوصا هم که ایرانیا این مدلی ن چیز جالبتر از خودشون ندیدن تو این دنیا!؟
پاسخ:
این نوعِ انتشار عکس‌ها توی اینستا یه مطالعه‌ی جامع می‌خواد!! یه آسیب‌شناسی اساسی!!
آخ آخ ازین عکس ها :(((
خیلی اتفاقی از کامنتای پست عکاسی 3 اومدم و دیدم صاحب اون عکس که من خیلی ازش خوشم اومد شمائین

من حتی به عکسای خودمم پنج ندادم، به تنها عکسی که 5 دادم و سیوش کردم عکس دوم شماست
پاسخ:
خیلی از شما ممنونم. لطف دارید
خوشحالم که دوست داشتید عکسو :) 
ای خدا.. هی میرم میام نگاش می کنم.
اجازه میدی نگهش دارم؟
پاسخ:
مال من نیست :دی
آقووو شیراز اقد گرررمه.. پختیم عامو. کولر روشن میکنیم. خدا به داد جنوب برسه. من که میذارم همو آذر و دی میرم!!! :)) اگه پایه‌این بسم الله!
پاسخ:
آره شنیدم گرم شده. 
تا آذر اگه زنده بودیم...! 
عکس دومیه از این زنگوله هایی که بین گندما رشد میکنه ؟ اسم گیاهشو نمیدونم بهش میگم زنگوله چون شبیه زنگوله های آویزونه
 عکسای این پست خیلی خوبن
اولین عکس منو برد به دوران بچگیم دلم برای بابام تنگ شد یهویی :)
پولامو جمع کنم برم یه دوربین خوب بخرم عکاسی با موبایل فایده نداره
پاسخ:
آره توی گندما بود
و اسمشو یادم رفته! 

خوب می بینی تو :)

ایشالا 
عکسا عالی
پاسخ:
عالی می بینید شما، مرسی :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">