احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

که هیچ حرف جدیدی به غیر غم نزدیم...

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ق.ظ
تقویم بی تو
روزشمار بیهودگی است؛
هرشنبه‌های ملال‌آور،
بیدار شدن‌های کدر بی ‌خورشید،
سپیده‌های بی‌رمق آفت زده
و انتظار یک غروبِ بی‌رنگ
در پایان یک روز نحس.

+وسط این همه بد، دیشب یه خرید حال‌خوب‌کن داشتم! یکی از دوستام بن کتاب داشت و چند تایی کتاب خریدم. «کافه پیانو» فرهاد جعفری، «عاشقانه‌های شعر کُرد»، «شکل‌گیری زبان فارسی»، «شهر یک نفره» ؛ مجموعه‌ی شعر و عکس، «عاشقانه‌های پابلو نرودا» و «بهترین شکل ممکن» مصطفا مستور کتابایی بود که گرفتم. بگذریم که تصمیم گرفته بودم تا کتاب نخونده دارم کتاب تازه نگیرم! وسوسه‌ی خرید کتاب  چیزیه که نمیشه برابرش ایستاد! خصوصن وقتی توی نمایشگاه باشی!

+ زندگی یه رمان کمدیه که توسط یه نویسنده‌ی روانیِ کمدی نویس نوشته شده. cafe society / Woody Allen
#عنوان : سید مهدی موسوی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۱)

نویسنده ی پیدایش زبان فارسی کیه؟ 

من از کافه پیانو خوشم نیومد :/
پاسخ:
شکل گیری زبان فارسی/ ژیلبر لازار، برگردان مهستی بحرینی


شهر یک نفره چه کتابه؟ کی نوشته؟ بده به من این کتابو
پاسخ:
شهر یک نفره شعر شاعران ترکیه است با ترجمه سیامک تقی زاده و عکس های روزبه روزبهانی و مصطفا سون. نشر چشمه

آدرس بده بفرستم!!
آخ آخ آخ! وسوسه خرید کتاب!!!
یه هیچ وجه نمیشه دربرابرش مقاومت کرد!

پاسخ:
به هیچ وجه!!
اکثرا ایرانی((:
پاسخ:
آره این‌بار!
۱۴ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مگه میشه کتاب خرید و خوب نبود؟!
پاسخ:
مگه داریم اصلن؟
منم دلم میخواد برم نمایشگاه کتاب
اما نمیشه کاش یکی پیدا بشه برام کتاب بخره ولی مساله اینجاست که کسی پیدا نمیشه  وسوسه خرید کتاب دارم اونم به شدت
آبلوموف رو میخوام ولی تو شهر خودمون هیچ کتابفروشی نیست باور میکنید هیچ هیچ کتابفروشی نیست

پاسخ:
اگه کتابی رو توی شهر پیدا نمی‌کنید (درست مثل من!) می‌تونید اینترنتی سفارش بدینش. جیحون سایت خوبیه مثلن. حتا سایتایی مثل دیجی کالا هم کتاب دارن
میدونم می شه خرید اینترنتی کرد اما گشتن تو کتابفروشی کجا لمس کتابا ورق زدنشون تا کلیک روی چندتا دکمه
البته اون موقع که این کامنت رو نوشتم هنوز حقوق نگرفته بودم اوضاع مالی کساد بود الان نه و از خجالت خودم در میام وبه همون اینترنتیش قناعت میکنم :))
 
پاسخ:
به‌به! خیلی حال میده وقتی تازه حقوق گرفتی و می‌تونی هر چی دلت می‌خواد بخری! منم تو فکرشم!
گناه داری :( ولی منم گناه دارم. کتابو بده به من :'(
پاسخ:
باشه! کتاب هدیه دادن خیلی حس خوبی به آدم میده اتفاقن!
سفارش دادم اما یادم نمیاد چی بودن :)) یه کتاب از همینگوی فکر کنم برفهای کلیمانجاروبود صبحانه در تیفانی یه کتاب از موراکامی و چندتا ی دیگه هانی تعجب اور نیست قیمت همش شد پنجاه هزار تومن ؟ نکنه کتاب کودک و نوجوان بودن الان گهواره ی گربه وونه گات رو میخونم دوست داشتی بخون
پاسخ:
50 تومن؟! از کجا سفارش دادی منم سفارش بدم |: 

وونه گات... مرسی. میذارمش توی لیست :)
حالا بذار برسن به دستم بهت میگم چی بودن من همیشه از شهر کتاب انلاین کتاب میخرم مشکل خرید از نت اینه که با اسم کتاب روبرویی و نمیتونی ورق بزنی و چند خطی بخونی بفهمی چی میخوای بخری 
پاسخ:
درسته. خرید اینترنتی برای وقتیه که کتاب مورد نظرت رو کاملن می‌شناسی. به هر حال نوش جانتون این خرید!
کتابهایی که سفارش داده بودم رسید حالا دیگه اونقدر از قیمت مناسبش متعجب نیستم سه تاش جز شاهکار های پنج میلی متری هستند کتابهای کوچیکی که کم حجم هستند وقیمتشون هم 4500 تومانه شاخ در اورده بودم چطور شش تا کتاب شده پنجاه هزار وهشتصد میگذارم تو قسمت کتابخونه ی وبلاگم دوست داشتی یه سر بزن
حالا راحت می تونم بگذارم تو کیفم وبا خودم حملش کنم و کل تعطیلات وقتی میرم مهمونی های حوصله سر بر بخونم :))
پاسخ:
به‌به! مبارک باشه! به این میگن خرید دلپذیر!! حالشو ببرید!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">