احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

406

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ق.ظ

بعد از چهار سال هنوز باید حواسم را جمع کنم. گاهی که حواسم پرت سکوت خانه می‌شود یا نگاهم به عکسی می‌افتد و فکرم پی خاطره ای می‌رود، دست‌هایم به عادت بیست و چند ساله، دو فنجان قهوه درست می‌کنند. خالی کردن فنجان دوم توی ظرفشویی عذاب است.

چند روز پیش که توی فنجان خودم قهوه ریختم و دیدم قهوه جوش هنوز قهوه دارد، فنجان صورتی بی دسته را از قفسه برداشتم و پر کردم. مارتا همیشه توی این فنجان قهوه می‌خورد. فنجان را به اتاق نشیمن بردم و گذاشتم روی میز کوچک وسط دو راحتی. مارتا و من هر صبح روی همین راحتی‌ها می‌نشستیم و قهوه می‌خوردیم. جای همیشگی خودم، روبروی شیشه ی سرتاسری نشستم و قهوه‌ام را خوردم. به حیاط نگاه کردم و با صدای بلند با فنجان بی‌دسته‌ی پر از قهوه و راحتی خالی حرف زدم.

فنجان‌های صورتی را یک روز از چهارراه قوام السلطنه خریدم و همراه خبر مدیر شدنم در مدرسه به خانه آوردم... سال‌ها گذشت و فنجان ها تک تک شکست و ماند همین یک فنجان بی‌دسته‌ی بی‌نعلبکی. مارتا می‌گفت «فنجان عمر من! اگر بشکند، من هم می‌میرم!» می‌خندیدیم و حالا....

یک روز مانده به عید پاک / زویا پیرزاد

 

بشنوید؛ با تو ، کاوه یغمایی

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۹ امیر بهزادپور
خواندنی بود و شنیدنی...
پاسخ:
:)
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۸:۳۰ نگین شیراز
خالی کردن فنجان دوم توی ظرفشویی عذاب است ..
خیلی عالی بود ... خیلی خیلی عالی بود ...

یادم افتاد به این:

هیچ حواسم نبود، دو فنجان ریختم ..... (نمیدونم از کیه ولی خیلی دوستش دارم)

امان از این یادگاری های رنگارنگ
یه فنجون، بوی خاص یه عطر ، یه خاطره محو و کمرنگ ..

هرکدومشون به تنهایی واسه داغون کردن آدما کافی هستن ...
پاسخ:
از آلیستر دانیل؛ هیچ حواسم نبود... دو فنجان ریختم...

امان...امان...
راستی یادم رفت بگم منزل نو مبارک هانی عزیز
دلنشینه ... آدم حس خوبی داره اینجا
کلاً هرکجا که شما میزبان باشی آدم حس خوبی داره ...
پاسخ:
ممنونم نگین عزیز
بی شک این حس خوب از حضور پر محبت عزیزانی چون شماست
چه شیرین و جذاب نوشته...باید خوندش
پاسخ:
بدون شک ارزش خوندن داره زویا پیرزاد 
موزیک :)
پاسخ:
:)
۰۹ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۸ گمـــــــشده :)
اتفاقا این متن رو همین دیشب توی اینستای یه بنده خدایی خوندم. یادم هم نیست چه صفحه ای بود
پاسخ:
جالبه! چه همزمان! 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">