احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

به خانه باز خواهم گشت...

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ

شنبه شد. من الان باید خونه باشم ولی خیلی اتفاقی متوجه شدم یکی از دوستان همشهری، شیرازه و الان منتظرم که یکی دو ساعت دیگه با اونا برگردم. البته قرار بود صبح راه بیفتیم ولی مثل تموم زندگی مون، مثل تموم پروازامون و شاید مثل خیلی از رفتنامون تاخیر داشت. تو پرانتز اینو بگم که ما خیلی وقتا برعکس کار می کنیم. وقتی باید بمونیم، عجله می کنیم برای رفتن و وقتی باید بریم... رفتن مون تاخیر داره. اونقد زیاد که خیلی چیزا رو خراب میکنه...بگذریم.

چای!

حرف از خونه رفتن با دوستم شد جا داره یه سایت خوب رو معرفی کنم. البته من تا حالا ازش استفاده نکردم اما اینطور که من دیدم خوب به نظر میاد. یه سایت هست به "اسم کاروان رو" که شما توی این سایت (بعد از ثبت نام) سفرهای بیرون شهری خودتون رو به اشتراک می ذارید تا اگه کسی باهاتون هم مسیر هست همسفرتون بشه. به قول خودشون سفر با همسفر. برای تامین امنیت هم مثلن از شما تصویر کارت ملی یا مثلن شماره تلفن رو میخوان و اینطور که نوشتن به زودی با گرفتن شماره حساب یه قدم دیگه برای تایید هویت اعضا سایت و در نتیجه تامین امنیت برمیدارن. و مثل کوچکسرفینگ (که دوستان زحمت فی.ل.ترش رو کشیدن) می تونید نظرات دیگر کاربران رو درباره ی هر پروفایل بخونید.

دیروز هم که البته از پیش مشخص نبود شیراز باشم یا نه به دیدن چن تا از دوستام گذشت. به دیدار نارنجستان قوام رفتیم که بالاخره فرصت شد یه بستنی از طرف خورشید بخورم! 

بستنی!

سفر خیلی خوبی بود این سه چهار روز. دوست داشتم زمان دور همی وبلاگی مون توی روزی بود که دوستان بیشتری رو میشد کنار خودمون داشته باشیم که متاسفانه یهویی(!!) بودن و فشردگی سفر جای مانور زیادی برامون نذاشت و امیدوارم بار بعدی بتونیم عزیزانی که این بار سعادت دیدارشونو نداشتیم رو ببینیم.

روایت اسپریچو رو می تونید اینجا بخونید!

+

تا به کی باید رفت/از دیاری به دیار دیگر / نتوانم، نتوانم جستن/هر زمان عشقی و یاری دیگر / کاش ما آن دو پرستو بودیم/ که همه عمر سفر می کردیم/ از بهاری / به بهاری دیگر (فروغ)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

بگین شیراز ما رو هم بطلبه:دی سفر سلامت...
پاسخ:
ایشالا بطلبه!

ممنون :)
شما از دورهمی میگید
هولدن از دورهمی میگه
بعد ما دلممون کباب میشه :/
ولی جدا از این اون بیتِ فروغ خیلی چسبید :)

پاسخ:
منم دلم دور همی هولدنو خواست اصلن :دی
به به
پاسخ:
:)
الان با گوشی اومدم نمیشه تشخیص داد از طرف من چی خوردی؟ اخه عکسش یه ذرس اگه فالوده اس که هیچ اگه بستنیه اون ظرف ابلیمو اون وسط چیکارس نوش جانت 
و نوش جانم :)))
ولی می دونستی من فالوده دوست ندارم برعکسش عاشق بستنی زعفرونیم 
اینم سهم من از دور همی شما 
کاش میتونستم بیام 
  خوش بحالت داری بر میگردی خونه انشالله بسلامت برسی 
 من هنوز شیراز موندگارم

پاسخ:
فالوده بستنیه! زعفرانی نداشت! به جاش امروز فالوده زعفرانی خوردم!!

مرسی. ایشالا توام با حال بهتر بری خونه زود :)
به به !
گزارش مبسوط سفر را هم به قلم اسپریچو خوانیدم ...کامل وعالی نوشته بودند ...
خوشی ها و سفرهاتون  مستدام ...
شاد باشید
پاسخ:
ممنونم 
شما نیز :)
عاقو پس این فالوده شیرازی که این همه ازش تعریف می کنند این شکلیه؟! من اینقده حسرتشو دارم ببینم قضیه ش چیه؟ چه مزه ایه که نگو!
نوش جان. همیشه به شادی و خوشی و سفرهای لذتبخش با دوستان ِیار. قسمت بشه یه بارم من توی این فصل بهشتی سری به شیراز بزنم و دلی از عزا دربیارم. :))
کوچسرفینگ رو چرا دیگه فیلتر کردند؟!! من سر از کار این جماعت درنمیارم! یعنی همه چی حالت امنیت ملی داره مگه اینکه خلافش ثابت بشه؟! ://
پاسخ:
فالوده ی شیرازی رو باید جای خوب بخوری. فالوده ی اینجا خیلی حال نداد. به جاش دیروز پشت ارگ فالوده خوردم که اوووووومممم به به!!!

والا نمی دونم کوچکسرفینگ چیکارشون میکرد :| کلن با ارتباط با توریست مخالفن اینا.
عجب شعری(((:

پ.ن
یکی دیگه از جزئیاتی که فراموش کردم اینه که موقع قدم زدن هانی براتون کلی شعر خوب میخونه(((:
پاسخ:
:))
شیرازِ خونم اومده پایین خب :( 

سلام دوست جان . چه خوب که هنوز مینویسی :)
پاسخ:
یه سفر برید خب!

سلام
خوش اومدی به اینجا :)
ای جانم... منم یکی از دوستان بودم که همو دیدیم؟ 
این نوشته مال همون روز تو حافظیه هم هست؟

پاسخ:
در مورد شما و حافظیه اختصاصن توی این پست نوشته بودم .

http://hanihastam.blog.ir/1396/02/08

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">