احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

پراکنده نویسی در دو بامداد یا چند پست در یک پست

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ق.ظ

روزی که با گشت و گذار توی شیراز شروع شده بود با دیدن نسرین بانوی عزیز، در بهترین نقطه ی شیراز؛ حافظیه ادامه پیدا کرد و با اعلام نتیجه ی مسابقه ی عکاسی دکتر میم تموم شد. و الان که ساعت دو بامداد فردا(!!) هستیم داره با سرماخوردگی ادامه پیدا میکنه! یعنی نشد این سرماخوردگی دست از سر کچل ما برداره!!

یک) نسرین بانو قدیمی ترین دوستیه که وبلاگ به من هدیه داد. ایشون رو از نخستین وبلاگم می شناسم و البته مسلمه که در حال حاضر این ارتباط و دوستی فراتر از یک رابطه ی وبلاگیه و ایشون محبت‌شون رو برای من کامل کردن. دیدن ایشون برای دومین بار و بعد از حدود پنج سال بهترین اتفاقیه که توی بهار 96 افتاد. یکی از دلایل سفر من به شیراز ایشون بودن که جا داره به طور ویژه ازشون تشکر کنم که باعث این اتفاق شدن :) خلاصه خیلی مخلصیم نسرین بانو!  به امید دیدار دوباره! 

دو) من خودم رو عکاس نمی دونم. در آغاز راهی هستم که دوسش دارم و دارم یادش می گیرم. و البته همه ی اینها باعث نمیشه از شنیدن خبر برگزیده شدن عکسم توی مسابقه ی عکاسی دکتر میم خوشحال و ذوق زده نشم!

تشکر ویژه میکنم از دکتر میم که این مسابقه رو برگزار کرد و همچین از  الی، پریا و بیتای عزیز که این خبر رو به من دادن. از بیرون که اومدم کامنتای این سه عزیز نتیجه ی مسابقه رو بهم خبر دادن و کلی ذوق زده م کردن. نه که عکسام خیلی خوب بوده،بلکه این نظر لطف دوستانی بوده که به عکس من رای دادن. این نخستین مسابقه ای بود که شرکت می کردم و برنده شدنم خبر خوشحال کننده ای بود. بگذریم که هر چیزی که به کتاب مربوط میشه منو ذوق مرگ میکنه! من برم لیستمو آماده کنم!!

سه) ساعت داره سه شب میشه. فردا آخرین روزیه که شیراز هستم. و این سرماخوردگی...!  لعنت به سرماخوردگی! ظاهرن نمیخاد بذاره این دو روز حال خوب از گلوی من پایین بره! 

چار) منى که تمام احساس هایم / کمى شبیه اندوه است (تورگوت اویار)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۵)

۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۳:۳۲ هولدن کالفیلد
صد تومن بن کتاب دستی داری بدی بهم؟ :))
پاسخ:
شما امر بفرما بفرستم در خونتون!! (لامصب در مورد کتاب آدم زبونش نمی چرخه بگه قابل نداره :دی) 
تبریک!!!!
مایه ی افتخار مایی و این حرفا;)
پاسخ:
:))))
مرسی از تبریک :)
آقا مگه من خبر ندادم؟
پس چرا پریا ؟ :/
:دی
پاسخ:
ببخشید 
بذار به پای اینکه با حال بدی پست گذاشتم :)
عکستونو خیلی دوست داشتم :) 
پاسخ:
ممنونم 🌹 :)
۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مبارکتون باشه! هرچی کتاب بخرید نوش روحتون!
ولی اون عکس اولیتون هم کاش برنده می شد:|
پاسخ:
ممنونم :)

با توجه به این فراز از پست دکتر میم ( و اما با در نظر گرفتن اینکه چند نفر از شرکت کننده ها، دوتا از عکساشون جزو برنده ها بود، (نفر اول، دوم و چهارم) پس فقط اولیش درنظر گرفته شد، و...)  اون عکسی که شما میگید هم احتمالن برنده شده بود. :)
حالا ک اسممو اشتبا گفتین پس باید بنِ کتاب رو نصف کنین با من!
پنجاه پنجاه :دی
شوخی میکنم :)) هر کتابی خریدین ب ما هم بگین بریم بخریم :)
پاسخ:
باشه قبول!! :دی [بغض میکند ]

چشم حتمن. :)
آقای هانی واقعیتشو بگم من نمره ندادم چون این مدت انقدر سرم شلوغ بود و همچنان هست ک فرصت شاید یکساعت یکساعت و نیم مداوم نشستن و نمره دادن و نداشتم چون دیدم باید ب همه هم نمره بدیم و این دیگه سخت بود اگر میشد ب عکسایی ک دوسدارم نمره بدم خیلی بهتر بود :))
ولی عکسارو فکر میکنم همشو حداقل یکبار دیدم من ک نمیدونستم شما با کدوم عکس شرکت کردین و قبل اینکه خودتون توی پستتون بگین تا عکس شماره 166 و دیدم گفتم عهههه این مطمئنم برای آقای هانی هست :))) در این حد دیگه من با عکسای شما اشنام :))
آقا تبریک میگم..
الهی سرماخوردگی هم شدید نباشه و زودی تموم شه و بتونین این روز اخری هم از شیراز گردیتون لذت ببرین

پاسخ:
شما بسیار لطف دارید به من. ممنونم از تبریکتون :)

سرماخوردگی هم خوبه،سلام میرسونه! زیاد بهش میدون نمیدم!! 
خوبه از اون حال و هوا در اومدی بستنی من چی شد ؟ قول دادی یه عکس ازش برام بگیری 

پاسخ:
آره سفر خیلی خوبی بود.
امروز بالاخره موفق شدم فالوده بستنی بخورم! عکسشو خواهم گذاشت!
یعنی خودت خبر نداشتی؟! من فکر کردم خبر داری، گفتم بیام زودی تبریک بگم :-)
مجددا تبریک. انصافا عکس عالی بود. جایزه مسابقه که دیگه فوق العادست. امیدوارم کلی کتابای خوب باهاش بخری :-)
پاسخ:
نه دیگه! از بیرون که اومدم اول کامنتا رو چک کردم،بعد وبلاگای به روز شده. 
مرسی از تبریکت :)
جایزه ش حرف نداره! دست باعث و بانیش درد نکنه جدن!
تبریک میگم عموجان :))  ^___^
پاسخ:
متشکرم :) :))
آدم سیبیلوئه الان تودماغی حرف میزنه! امیدوارم تب نداشته باشی. ولی حداقل آبریزش بینی داشته باشی که خیلی ما چشممون نترکه که داری شیراز گردی میکنی
پاسخ:
حسود هرگز نیاسودا! آسودا؟؟

راستی یادم رفت بگم این شعر اویارم که نوشتییییی عالیه. عاشقش شدمممم
پاسخ:
:)

این سزای کسیست که بدون جیرجیرک میره ددر، تازه اولم میشه تو مسابقه.اول شدی تو مسابقه؟ ایششششسس:دی
پاسخ:
:)))) جیرجیرک امتحان داشت نیومد!!

اول شدم تو مسابقه؟ :دی
راستش من یادم نیست تبریک گفتم یا نه :دی
ولی خیلی خوب بود،حق به حق دار رسید.تبریک میگم خیلی و اینکه مدیونی فک کنی حسودیم شده :))
مطمئنم شیراز گردی حتی با وجود سرماخوردگی بهت خوش گذشته و الان داری خستگی در میکنی و با خودت فکر میکنی حالا از اون ۳۰۰۰ تا عکسی که تو شیراز گرفتم کدومو تو وبلاگ بذارم واسه اون پست عکسناکی که به ناهید قول دادم :دی
پاسخ:
مرسی مریم
آره خوب بود دیروز. 
3000 تا! چه خبره! انقد نشد :)))) ولی انتخاب عکس همیشه سخته
این بالا نوشته شما هم چیزی بگویید :)
منم تبریکات فراوان میگم. نوش جانتان تمام این لحظه ها. شاد باشید :)
پاسخ:
مرسی مرجان :)

تو نیز

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">