احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

یادداشتی برای شش ماهگی!

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ب.ظ

«عدد ها بی دلیل بزرگ شده ن. آدم ها بی دلیل عددها رو بزرگ کردن. آدم ها خودشون هم بی دلیل بزرگ میشن. آدم ها و عدداشون با هم. هر چی آدم بزرگ تر میشه عددهاش هم بزرگ تر میشن و البته  به هیچ کارش نمیان؛ تعداد سال های عمرش، اندازه ی قدش، شماره ی کفشش... . فقط یک عدد هست که هر چی زمان می گذره کوچیک‌تر می شه؛ تعداد دوستانش. و با نسبت مستقیم تعداد روزها، ساعت‌ها و لحظه هایی که تنهایی گذرونده مطابق بقیه عدد ها بزرگ و بزرگ و بزرگ تر میشه. اونقد که از شمردنش عاجز میشه...»

نمی‌دونم نامه‌ای به آنتوان دوسنت اگزوپری رو خوندین یا نه ولی وقتی اومدم از شش ماهگی وبلاگم در بیان بنویسم یاد این قسمتش افتادم. همیشه قراردادهای انسانی برام چالش و تامل برانگیز بوده. عدد، زمان ... . شاید خیلی مسخره به نظر بیاد اما خب هست دیگه! گاهی وقتا واقعن فکرمو مشغول می‌کنن خب! مثلن ازمون می‌پرسن ساعت چنده، میگیم چار! خب این چار یک قرارداده. ما قرار گذاشتیم که به این موقع از روز بگیم ساعت چار. همین. میتونستیم به جای عدد برای بیان ساعت یه چیز دیگه بگیم مثلن؟ خب از اتاق فرمان اشاره می‌کنن دارم از سردرد چرت می‌گم! درباره‌ی قراردهای اجتماعی مسخره بعدن حرف زدیم شاید...

اومده بودم فقط تشکر کنم از شما که شش ماهه در بیان باهام همراه هستید و می‌خونیدم. اومدنم به بیان با دوستان تازه‌ای هم آشنام کرد که خب نشون میده کوچ از پرشین نتیجه‌ی مثبتی داشت. همین‌جا خلاصه می‌کنم حرفامو و این عکس رو بهتون تقدیم می‌کنم. چند وقت پیش با بچه‌ها رفته بودیم تخت جمشید و وقت برگشتن این خانم کوچولو رو دیدم که خیلی ملکه‌وار و با عشوه از پله‌ها بالا میره. منم همونجا شکارش کردم!

ملکه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۱)

وای چه زود گذشت ^_^
مبارکه
پاسخ:
آره...خیلی.....

ممنونم :)
ما هم تشکر می کنیم که می نویسی.
ممنون که هستی.
پاسخ:
همچنین پاندای عزیز :)
:))
پاسخ:
:)
تلاقی تاریخ و یه دهه نودی :)

شش ماهگی وبتون مبارک ، شش سالگی نه شصت سالگیش رو جشن بگیرین .. 
پاسخ:
یعنی من تقریبن 90 سال عمر کنم؟؟ :)))

ممنونم از حضور همیشه گرمتون 
ما هم از شما متشکریم به واسطه پذیرا بودن ما ...
منم یه تشکر ساده نوشتم برای دوستان و عزیزانم ...
میرم سفر ...
فعلن بدرود 


پاسخ:
سفر خوبی داشته باشید :)
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شش ماهگیتون مبارک:)
زمان خیلی مبحث عجیبیه..
پاسخ:
ممنونم :)
ممنون که برامون می نویسی

من داشتم میمردمااا... اونوقت بازم نمیای بخونیم به دادم برسی؟
یادت نره!
پاسخ:
ممنون از بودن شما نسرین عزیز
خدا نکنه بلا به دور. 
چشم حتمن به خوندنتون میام 
ای مهاجر شیش ماهه!... ای عکاس! ای شازده کوچولو... مبارکه! مبارک شمایید و لحظه ها به وجود شما مبارکند... 
:)
پاسخ:
مهاجر شیش ماهه خیلی خوب بود!!

مرسی مرجان :)
ایشالا دومادیشو ببینی 
من که نفهمیدم بچم(وبلاگ) کی بزرگ شد
:دی


پاسخ:
ها دیگه! چشم رو هم میذاری قد میکشن!!
شش ماهگیت مبارک هانی عزیز
فکر کنم کم کم دندون در میاری (آیکون خنده هم که نداره اینجا)!!!
بذار به حساب شوخی  مادر فرزندی ...
تبریک به سبک نگین بانوئه دیگه  !!!!

امیدوارم شصت سال که هیچ، ششصد سال دیگه عمر کنی و کماکان وبلاگ بنویسی...

بله دقیقاً یعنی شما ششصد و سی سال عمر کنی (آیکون چشمک هم خووو نداره)!
پاسخ:
ممنونم نگین بانو :)
ها دیگه، وقت غذای تکمیلیه :)))

چه خبره 630 سال!! 
سلام هانی جان.
سال نو بر تو و خانواده محترمت مبارک.
بهترین ها رو برات آرزو می کنم.
امیدوارم در سال جدید زندگی همونجوری باشه که تو می خوای.
مواظب خودت و دلت باش.
پاسخ:
سلام پاندای عزیز
ممنونم از تبریک صمیمانه ت. همچنین برای تو دوست جان. سال خیلی خوبی داشته باشی. پر از اتفاقات خوب و قشنگ :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">