احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

روزی که آزادی ترک خورد...

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹ ب.ظ

سلام.

دوستم که نشست توی ماشین که با هم بیایم سر کار ، بیشتر راه سکوت بود.

دیشب که اومد اتاقم و با هم نشستیم هم حرف زیادی برای گفتن نبود. تخمه شکستیم و بیشترش سکوت بود. یه جورایی سکوت ترجیحی بود. گفتم چه صبح چه الان از هر چی میام حرف بزنم می‌بینم یا خودش یه خبر بده یا ادامه‌ش به یه خبر بد می‌رسه. پس بهتر نیست سکوت کنیم؟ 

حرف زدن توی وبلاگ هم همینه ؛ از توپایی که آزادی رو لرزوندن بگیم یا از قراری که هیچی ازش نمی‌دونیم؟

از فردایی که روشن نیست بگیم یا از شبی که هی تارتر میشه جای سپیدی؟

از کدوم زخم بگیم که دهنمونو ندوزن؟ که تار صوتی‌مون سیم خارداره...

+

فقط به گرسنگی

و تشنگی بیاندیشیم

چون سوسمار یا سموری

و در زمان ساکن خود

تنهایی خود را در جان

تجربه کنیم

بیژن جلالی

+

1400 هم از راه رسید. تلاش می‌کنم آدم بهتری باشم. کتاب بیشتری بخونم و فیلم بیشتری ببینم. بیشتر بنویسم و بیشتر خودمو بشناسم. بیشتر به مادرم زنگ بزنم و به عزیزانم بیشتر بگم دوسشون دارم. و خودم رو هم بیشتر دوست داشته باشم. و آدم بهتری باشم ... و آدم بهتری باشم ...

+

مرسی که هستید و اینجا رو می‌خونید. سال خوبی داشته باشید. :)

موافقین ۱۵ مخالفین ۱ ۰۰/۰۱/۰۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

خب خیلیا همین سکوت و انزوا رو می‌خوان... به نظرم این راهش نیست.

سال نو مبارک

پاسخ:
مرسی از تبریک :)

آره اما پرسش بزرگ اینه که چه میشه کرد؟! :(

اتحاد

که ما نداریم. :دی

پاسخ:
آره... 
که جواب یکصدایی‌ها پلیس ضد شورش بود...

سال نو مبارک

امیدوارم همه‌مون بتونیم آدم‌های بهتری باشیم. شاد و تندرست باشید. 

پاسخ:
ممنونم. همچنین شما :)

امید داریم :)

تو خوبی. 

دوستت دارم.

پاسخ:
خوبی از خودتونه :)
من نیز شما را :)

یادش بخیر، این آهنگ تصور کن هشت سال تمام گوش‌کردنش برای ما ممنوع بود. یواشکی توی کامپیوتر نگهش داشته بودم.

هرچند الان اوضاع از اون روزا بدترم شده اما حداقلش اینه که دیگه برام مهم نیست گوش دادنش ممنوع هست یا نیست. نه تنها گوش میدم که باهاش همخونی هم میکنم تازه

پاسخ:
چه چیزایی که برای ما ممنوع بود و هست و خواهد بود...
خوبه که الان ممنوع نیست :)

سالی پر از سلامتی و اتفاقهای خوب براتون آرزو مندم فیلمهای خوبتون رو معرفی کنید تا ببینیم ^__^

پاسخ:
مرسی همچنین برای شما نیز همین‌ها را و بیشتر آرزومندم!
فیلم هم حتمن. هر چیزی دیدم حتمن میام و میگم. 
+
اومدم دیدم وبلاگ رمزنگاری شده و نفوذناپذیر! اگه صلاح دیدین به منم بدین رمز رو :))

این قدر فکرم درگیر تیتر پستت شد که اصلاً ذهنم توان آنالیز برای فکر کردن به متن پست رو از دست داد! خیلی عبارت عمیقی بود، دلم می‌خواد هم‌چنان بهش فکر کنم...

سال نوی خوبی داشته باشی، مرسی از خودت که هستی و می‌نویسی و یادمون میدی :)

پاسخ:
فکر به آزادی... شیرینِ غم‌انگیز.

توام سال خوبی داشته باشی دوست عزیز نادیده. مرسی از تو که می‌خونی :) 

این سکوت خیلی آزاردهنده شده ولی هیچ کس نمی‌دونه درمانش چیه.

سالتون قشنگ.

پاسخ:
ممنونم از آرزوی خوب‌تون.


منم سال خوبی رو برات آرزو میکنم :)

پاسخ:
مرسی 
انشالا برای همه خوب باشه :)

بگیم ارزوی خوب بگیم دعا امید نمیدونم هرچی هست همونو میخوایم برای همه...

سال شماهم سرشار از ارامش و شادی :)

پاسخ:
و منم همینا رو برای شما آرزو می‌کنم :*

و آدم بهتری باشیم 👌

پاسخ:
:)

سال نوتون مبارک :)

پاسخ:
مرسی فاطمه :) همچنین برای شما 

معتقدم با اتفاقات این چند ساله و تموم خبرای بدش یاد گرفتیم که هیچ چیز این دنیا موندنی نیست...دنیا پایدار نیست و معلوم نیست فردا روز کدوم دوست یا عزیزمون هست یا نیست...و مهم ترینش اینه که تا میتونیم عشق بورزیم و دوست بداریم و دوست داشتنمون رو فریاد بزنیم...

ان شا الله در تصمیماتتون موفق باشین...

راستی

برای ماه مبارک رمضان توفیقی شد و امسال هم ختم قرآن گروهی گذاشتیم...نمیدونم علاقه ای دارین در ختم قرآن شرکت کنین و روزی یک جز قرآن تلاوت کنین یا نه...ولی اگه علاقه ای داشتین حتما یه سر به وبلاگم بیاین و با خوندن پست مربوط بهش بهم اطلاع بدین...ممنونم...

پاسخ:
چه چیزای خوب و غم‌انگیزی یاد گرفتیم...

مرسی از دعوت‌تون :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">