احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

روز-مرگی

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۱ ب.ظ

درخت تنهایِ

بی برگ و باران!

تو منی یا من توام؟

درخت

عکس از خودم

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۷:۳۷ میرزا مهدی
سلام عکستون خیلی خوبه. نقطه قرار گیری درخت باعث میشه دو برداشت داشته باشیم. یک کمر خم کردن در برابر مشکلات و از نگاه دیگر: مقاومت.

پاسخ:
سلام
ممنونم :)

وقتی نفسِ زمین تنگ میشود/وقتی دلِ من از تنگی زمین و زمان گرفته /که خسته از خود شده/و به کار نیست/به رویشِ سبزِ جوانه ای، خوش میشوم/که امید را با همۀ کوچکی فریاد میزند.../با خود میگویم:/پس من چرا؛ چُنین؟


دلتنگ عکساتون بودیم ...مثل همیشه ...
پاسخ:
ممنونم از حضور مهربون‌تون :)
الان درخته شمایی یا عکس رو خودتون گرفتین یا چی
فک کنم شما اونید(:
پاسخ:
سلفیه! :))
عکس محشر بود مثل همیشه. اما شک ندارم شعرت باوجودیکه زیباست و دلنشین، مربوط به الآنت نیست.
پاسخ:
مرسی نسرین بانو. محبت داری.
و
هیچ چیز مثل غم ، تازه نیست!
این عکس رو خودتون گرفتین؟ 
در عین غمگین بودنش خیلییییى خوبه :)
پاسخ:
مرسی خوب می‌بینید شما :)
هانی جان منظورتو نفهمیدم عزیزم. 

بیا آخرین قصه ی "منیر" رو بخون و نطر بده حتمآ. نظرت در مورد داستان هام برام خیلی مهمه.
داستان "هیمه های سوخته" رو برات فرستادم؟
پاسخ:
نه
یادم نمیاد خونده باشمش
۰۴ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۱۴ زیگفرید ‌‌‌
اگر مَنی وجود داشته باشد.

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">