احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

شب‌های روشن ...

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۲۶ ب.ظ

- شده تا حالا با کسی برخورد کنین که به دلتون بشینه؟

+ آره ولی به دلشون ننشستم.

- یعنی چی؟

+یعنی قبلن یه نفر به دلشون نشسته بود.

- آدم نمی‌دونه با شما چه جوری حرف بزنه!

+چرا؟ من که حرف عجیب غریبی نزدم. گاهی آدم دلش می‌خواد با یه نفر دو کلمه حرف بزنه

- خب؟

+اونوقت اگه اون نخواد دو کلمه حرف اینو بشنوه چی میشه؟

- خب میره سراغ یه نفر دیگه!

+ اگه نشد؟

- اونقد می‌گرده تا پیدا کنه.

+راه‌های دیگه‌م هست.

- مثلن؟

+مثلن از خودش می‌پرسه من چرا باید یه نفرو احتیاج داشته باشم که باهاش دو کلمه حرف بزنم؟ اصلن خودم با خودم می‌تونم بیشتر از دو کلمه حرف بزنم و حرفای خودمو راحت‌تر بفهمم! اگه کسی به اینجا برسه دیگه نه می‌گرده ، نه انتظار می‌کشه.غیر از اینه؟

- شاید غیر از این باشه. مثلن بعضی از آدما چون خیلی احساساتی‌ان و از ابرازش می‌ترسن برا توجیه خودشون از این حرفا می‌زنن! غیر از اینه؟


اپیزود 23 دیالوگ باکس رو از اینجا دانلود کنید و بشنوید.



پست قبلی رو هم ببینید!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

چه جالب!
دیالوگ های(+) دقیقا واگویه های ذهنی من بود انگار...
پاسخ:
ای خانم دکتر! هنوز داری مقاومت میکنی؟ :)))

+حرفاش معقول و منطقیه...
👌👌👌👌
پاسخ:
:)
جالب بود.
پاسخ:
:)
بیشتر از هزار بار این فیلمو دیدم بازم دوست دارم ببینمش
یه چیزی تو این فیلم هست که منو میکشه سمتش نمیدونم چیه
پاسخ:
یک چنین وضع مشابهی دارم!!
یادمه سی دی این فیلمو براش هدیه گرفتم.
وقتی بهش دادم گفت که این فیلمو خیلی دوست داره و دلش میخواسته داشته باشه که باز هم ببینه.
بعدشم... هیچی دیگه... بعد از چند وقت هم خدافظی کردیم...
بدون هیچ حرفی...
هردومون یه همچین مقاومتی داشتیم...
پاسخ:
...
ای بدجنس:)
پاسخ:
:)))

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">