احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

در ستایش محبوب!

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۴۷ ب.ظ

بادی که در موهات پیچید

زد به سر مجنون 

تا نظامی

چهار هزار و هفتصد بار 

به صحرا بزند!

بعد

به شهر‌ آمد و...

استعاره‌ بود کاترینا!

آمریکا من بودم!

در تمام رگ‌های من خلیج مکزیک!

در تن من

میلیون ها تن آواره!

بادی که در موهات...

اگر به کشتی نوح می‌رسید

حالا من نبودم

حالا شعر نبود

تا از بادی حرف بزنم

که در موهات پیچید!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۸)

خداوند  برای تماشای تو مرا آفرید...آرزو نوری
پاسخ:
به‌به!
۱۴ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۳۹ قیمت لوستر مدرن سقفی
قشنگه
پاسخ:
:)
(:چه خوبه..
پاسخ:
خوب شمایید :)
من هنوز در وزن شعر گیر کرده ام هانی جان.
خیلی بده که برام اینهمه وزن شعر مهمه؟ 
وگرنه متن درونی شعر عاشقانه ات بسیار زیباست. 
پاسخ:
وزن درونی؟
یا وزن عروضی؟
چیز بدی نیست صرفن. بالاخره هر کسی یه جور حلاجی می‌کنه نوشته رو :)

۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۰۳ ♕αяαмεsн♕ ...
خسته نباشین 
:)
پاسخ:
:)
قشنگ بود.
چرا اگر اون باد به کشتی نوح میرسید دیگه شعری نبود؟
پاسخ:
ممنونم :)

خودت چی فکر می‌کنی؟
نوح همشوبه برق تبدیل میکرد:| راه میفتاد میرفت به موهای طرفتم چیزی میرسید.
پاسخ:
اینم حرفیه!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">