احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

لعنت به این ماشین...

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸ ب.ظ
در من هزار پیله
درست شب پروانگی
از تارهایشان آویختند!


عکس از من ؛ ماسال

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۸)

چرا لعنت؟!
پاسخ:
باید توضیح می‌دادم که با توجه به کامنت‌ها پشیمون شدم!
یاد فیلمای هیچکاک افتادم!
پاسخ:
:دی
دوستم می‌گفت تلفیق لینچ و فینچر :))
۲۱ آبان ۹۷ ، ۲۲:۳۴ آراگُل ‌‌
تصور بودن توی همچین جایی هم، منو هیجان زده میکنه.

فوق العاده‌ست (=
پاسخ:
عالی بود
https://www.rierco.net/wp-content/uploads/2018/07/%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF.jpg


حیف که در آغوش باز و زیبای ابرها  ماشین ها نشسته اند ...
پاسخ:
مرسی از تبریک‌تون :)
آخ... 
آره کاش این ماشینا توی منظره و عکس نبودن.
من با دستم عکس رو از پایین ادیت کردم خیلی عالی تر شد.
این عکس بدون اون ماشینا شاهکاره
پاسخ:
شما زیبا می‌بینید :)
یه عالمه جذابیت تو دل عکس جا شدن!
پاسخ:
:)
۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۳ آسـوکـآ آآ
چقدر زیباست...
پاسخ:
مرسی :)
داشتم فکر می کردم اگه بتونی با فتو شاپ این دوتا عوضی رو از وسط جاده برداری چقدر خوب میشه
پاسخ:
:)))

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">