احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

فقط محض نوشتن!

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۵۷ ب.ظ

یه چیزی بگم بخندیم!

به پرشین بلاگ ایمیل دادم که آقا چرا وبلاگ من نیست؟ یه جوری که انگار غیب گفته باشن جواب دادن که بله وبلاگ مورد نظر شما وجود ندارد! میگم خب پیش از ترکیدن پرشین بلاگ که وجود داشت!! دوباره پاسخ دادن که آقا مطمئنی توی پرشین وبلاگ داشتی؟ ما توی گوگل سرچ کردیم وبلاگی که میگی توی سرویس بلاگفاست! شاید سرویس رو به اشتباه یادتونه!!

حالا من موندم گریه کنم به حال آرشیو یک سال از دوست داشتنی‌هام یا بخندم به این پاسخ روشن!! فعلن می‌خوام یه استشهاد محلی جمع کنم برای پرشین که آقا ما یه وبلاگ داشتیم توی سرویس شما و به خدا که سنم برای آلزایمر زوده که سرویس رو اشتباهی رفته باشم! راستی شما خواستید دو سه تا وبلاگ توی سرویس‌های گوناگون بسازید یادتون باشه آدرس و عنوان مشترک نذارید که چنین مشکلی دچار نشید!!

آهان راستی از همین تریبون 16 شهریور روز وبلاگستان فارسی رو پیش از همه به بلاگفا و پرشین که چند سال وبلاگ‌نویسی منو پروندن و بعد از اون به شمایی که فضای وب رو قابل سکونت می‌کنید تبریک می‌گم!! حالا چه اشکال داره یکی دو روز دیرتر؟

آهان اینم بگم! با وجود فیلتر تلگرام دارم تلاش می‌کنم فالش رو باز هم آپدیت نگه دارم! با آهنگ. آدرسش توی نوار بالای وب هست. بیاید دور هم بشنویم!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
استشهاد محلی:/ یا شاید استشهاد مجازی!
پاسخ:
والا با این سرویسشون!!
سلام جناب هانی بزرگوار...
پرشین شاهد خواست من هستم ...رو من حساب کنید😎
پاسخ:
سلام یاقوت
مرسی :)) حتمن 
دقیقا یک هفته قبل از از بین رفت پرشین بلاگ من تمام آرشیوم رو منتقل کردم.
واقعا کن فیکون شده :|
روز شما هم البته با تاخیر مبارک باشه :)
پاسخ:
من بارها سعی کردم و نشد :((

ممنونم 
توی ایمیل هاتون نیست؟ که کد تاییدی، بازیابی رمزی چیزی فرستاده باشن و بتونید ثابت کنید توی پرشین بلاگ بوده
پاسخ:
مطمئنن هست ولی نمی‌دونم کدوم ایمیلم بوده. 
فکر نمی‌کنم قابل بازگردوندن باشه ... 
پیشتر فکر میکردم بدترین ویژگی بلاگستان خاموش شدن بلاگرهاست که بلاگفا و پرشین بلاگ خیلی خوب خلاف اینو ثابت کردن.
جالبه حتی آدرس وبلاگ قبلیتون هنوز توی بوکمارک های مرورگر من هست اونم بیشتر از یکی!
اینو ببینید:
http://bayanbox.ir/view/1111624778838476727/Screenshot-144.png
پاسخ:
آخیییی وبلاگم :(((( 
لعنت‌ به باعث و بانیش :|
حیف
یعنی منم وبلاگ شعرمو منتقل کنم اسکای؟
پاسخ:
والا نمی‌دونم به کدوم سرویس اعتماد کنیم!!
حالا من یه چیزی میگم تو بخند...
الآن سعی کردم آدرس اینجا رو توی بلاگفا (وبلاگ شعرام) درج کنم. نوشت امکان درج نوشته و تبلیغات غیراخلاقی نیست!
خب اخلاقتو درست کن هانی... این چه وضعشه آخه؟
اونوخت میگی چرا منو حذف کردن... خو اینم شد وبلاگ تو داری همش نوشته های غیر اخلاقی می نویسی؟
اصن تقصیر خودته...
پاسخ:
سر قضیه ترکیدن بلاگفا و مهاجرت کاربراش به بیان ، بلاگفا با بلاگ مشکل داره و اجازه نمیده لینک بیانو توش بذاری!!! حتا موقع کامنت گذاشتن هم نمیذاره آدرس بیانت رو توی کامنتدونیش بذاری!! یک چنین سرویس هایی داریم :))))
آخ آخ چه سوتی دادم!... تو دنبال پرشین ات می گشتی که آره منم هی می رفتم و میدیدم تبلیغ آهنگ هستن. 
دستپاچه شدم و تا دیدم بلاگفاتو دارم برات نوشتم... 
ببخشید پسرم

مرگ بر پرسین بلاگ حالا که اینجوری شد
پاسخ:
خاک تو سرش اصلن!
تو خودشو ناراحت نکن 
وجدان هستم 
سلام 
پاسخ:
سلام :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">