احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

مرثیه‌ای برای این روزها

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۲ ب.ظ

زدم کنار

و برای پروانه ای که لای برف پاک کن گیر کرده بود 

یک دل سیر زار زدم 

و پروانه 

مادرم بود که درد می کشید و غصه می خورد

عشقم که ازم دور بود و غصه میخورد 

دوستم که تازه از ایران رفته بود و غصه میخورد

و ...

و...

بهانه برای گریه زیاد داریم...

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

۰۶ تیر ۹۷ ، ۱۷:۴۹ نعیمه بانو
تا یک جایی هم که شده برخلافِ جریانِ زندگی پارو میزنیم این قایقِ چوبی را؛
اما در نهایت هیچ ساحلِ آرامشی منتظرِ رسیدنِ ما نیست!!!
که خستگی هایِ مانده به جانمان را از تن بیرون کند.
به موقع میرسد و دستش را به سویت دراز میکند تقدیر...! و مجبوری با او دست بدهی..
میشود همان پُلی که میان تو و دنیایت فرسنگ ها فاصله میندازد..!
و این شروعِ ِ فصلِ جدیدی از زندگی توست که ورق خواهد خورد... که تک تکِ لحظه هایش را نفس میکشی حتی..... به ناچار... با تو هم قدم میشود این مسیرِ طولانی را بی هیچ خستگی ..!
تو اما، با کوله باری سنگین از آمال و آرزوهای دست نیافته خسته و خسته تر گامهایت را با او یکسان برمیداری برای جا نماندن از این زوالِ تدریجی..!
چه خوب گفت صادق هدایت:
“ چه میشود کرد؟ زندگی پر زور تر از من است “
و تو آن زمان دستهایت را بالا میگیری و میگویی: “ تسلیم “

مریم گل محمدی


آماده هستم پا به پای شما گریه کنم ان شاالله مادرتون حالش خوب بشه، امیدوارم دوستتون هم بتونه تحمل کنه و برای دوری از عشق زبان قاصر از گفتن تحملش خیلی سخته اینو خوب درک می کنم :((((

به امید روز های خوب برای شما
هووووم
چه ساده و قشنگ و به جا.
چقدر گریه خوبه ...
این روزا منم مثل چی دلم میخواست زار بزنم که  زدم:)

آره...
داستان احسان عبدی پور شست برد...
ممنون...
دلم میخواد گریه کنم
پاسخ:
پر از ابریم...
خوبید شما!
پاسخ:
خوبم یاقوت گرامی :)
شاید این گریه ها عمومی شده 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">