احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

هوا عالیِ عالی است...

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ق.ظ

یک) من هنوز مثل یه کودک چند ساله سرمو می‌ذارم رو پای مامانم و به رویاهام فکر می‌کنم. هنوزم نوازش دستای خسته‌ی مامانم رو با دنیا عوض نمی‌کنم. اما...

این بار که توی افق نگاهم زل زدم به پیشونیش... به صورتش... به چشماش... این بار چروکای روی صورتش خیلی بیشتر و عمیق‌تر اومدن توی چشمم. خیلی محکم‌تر زدن توی گوشم که آآآآآآی آدم بی‌خبر... مادرت خیلی از چیزی که فکر می‌کنی پیرتر و رنجورتره. نمی‌دونم من انقد عمیق نشده بودم یا چین‌های بی‌رحم پیری یک شبه به زیبایی مادرم هجوم آوردن. یا درد ... همین دردایی از خشکی عصب یا رگ یا این اسمایی که پزشکا روی دردای ما می‌ذارن انقد بی‌رحمانه نشستن روی صورت بهشتیش. یه سیلی محکم خورد توی گوشم که خیلی بیشتر قدر بدونم بودنش رو. یه غم نشست توی دلم که هیچ جوره آروم نمیشه. یه بغض که گوله شده توی گلوم و مثل یه گوله برف که قل بخوره پایین ، هی بزرگ‌تر و بزرگ‌تر میشه...

دو) فعلن دو رو نمی‌نویسم. ترجیح میدم برم یه زنگ به مامانم بزنم...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۸)

آره زنگ بزنید حتما... خدا براتون حفظشون کنه.

دو رو کی می‌نویسین؟
پاسخ:
ممنونم :)

چیز چندان مهمی نبود. یه روز خوب دیگه که دست به قلم بره :) سپاس از حضورتون
چرا پسرها انقدر احساساتی ترند نسبت به مادر تا دختر ؟؟؟تجربه ام میگه ...خیلی این خوبه ...خیلی...تنشون سلامت

ای دل نگران که چشم هایت بر در
شرمنده که امروز به یادت کمتر
جز رنج چه بود سهمت از این همه عشق
مظلوم ترین عاشق دنیا! مادر!
پاسخ:
:)
چند روز پیش یه لحظه دیدم بابا همه ی ریشش سفیده...
انگار یهو ته دلم خالی شد...
پاسخ:
سایه‌شون مستدام :)
خدا همه یِ مامانارو حفظ کنه 🙏
پاسخ:
آمین
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۳ نعیمه بانو
الهی خدا مادرتون رو براتون حفظ کنه الهی خدا همه ی مادرا رو حفظ کنه :))))))
پاسخ:
آمین
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا حفظشون کنه. 
چرا ما اینقدر حواس پرت و قدر ناشناسیم؟!
پاسخ:
چرا واقعن؟ 
آخ یکی از بزرگترین غم و درد های این روزهامو تازه کردی ... هر دفعه که برمیگردم خونه با دیدن چین و چروک های جدید روی صورت پدر و مادرم دلم بیشتر میگیره ...

خدا همه ی پدر و مادر هارو حفظ کنه 
پاسخ:
:(
من نظرم برخلاف همه ست.
شاید الان ناراحتم اینو میگم یا حالا هر چی 
ولی دوستشون ندارم زیاد

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">