احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

یک

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۲ ب.ظ

مهر بود که اومدم اینجا. خسته از بازیای گاه و بی‌گاه پرشین‌بلاگ. و با ترکیدن پرشین حالا فکر می‌کنم چه کار خوبی کردم. حالا که حتا به پنلم توی پرشین دسترسی ندارم...

و دارم فکر می‌کنم واقعن وقتی به تکنولوژی و یه چیز برنامه‌ریزی شده با قالب مشخص نمیشه اعتماد کرد و هر لحظه امکان فرو ریختنش هست دیگه به چی میشه اعتماد کرد؟ آیا دنیا همینقد ترسناکه؟ 

و اینکه بیشتر از هر چیز خواستم از شما دوستای خوبم تشکر کنم که همراهم هستید. خیلی وقتا من به خوندنتون نمیام ولی شما محبت‌تون رو دریغ نمی‌کنید. ممنونم و خدا رو شکر می‌کنم بخاطر بودن‌تون. 

ارادتناکم !

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۰)

امروز برای یه مدت کوتاه بیان از دسترس خارج شد، یا واسه من اینطوری بود، 
و هربار اینطوری میشه یاد اعصاب خوردی بلاگفا میافتم، و به همین نتیجه میرسم که گفتی،هرلحظه امکان فرو ریختنش هست! حالا من نگران متنام نیستم ، نه بلدم و نه خوب مینویسم، فقط اون لحظه گفتم وای ارشیو فیلمام:/ :))


پاسخ:
آره متاسفانه باید هر لحظه منتظر ترکیدن یه جایی بود!!
به مرگ میشه اعتماد کرد فقط! البته نمیدونم اون چرا به من اعتماد نمی کنه :دی
پاسخ:
چه عجله‌ایه حالا!
قرن بی باوریست ...
اللهم خصلنا من الدست (اینا) ...که شامل تکنولوژی و بقیه چیزها میشه ...ذوق عربی ما هم به گُل نشست
:)))

ما هم تشکر میکنیم ازشما به واسطه  مطالب زیبا و پرمحتوایی که به اشتراک میگذارید...قلمتان مانا ...برقرار
پاسخ:
یاقوت عزیز. همراه قدیمی :) خیلی مخلصیم!
۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
وبلاگتون مستدام:-)
پاسخ:
ممنونم از همراهی‌تون :)
۰۲ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۸ خورشید جاودان
دنیا اونجوری که نشون میده ترسناک نیست 
پاسخ:
شاید 
اوصیکم به سرور شخصی و ورد پرس, اگه نگران پریدنید:دی
منم نگرانما, لکن تنبلم:))

± وب حذف شده ما رو برگردونده:/
پاسخ:
من نیز همچون شما :)))
اینجاست که در رابطه با پرشین بلاگ باید گفت : دردم این بود که از یارِ خودی گل خوردم:)

بعد بلاگفا و ترکیدنش ، دیگه اون آدم سابق نشدم -_-
و هر لحظه منتظر ترکیدن یه قسمت از زندگی مجازیمم :))

سایه تون روی سر نوشته هاتون مستدام ان شا الله :))
پاسخ:
ما به این ترکیدن‌ها عادت داریم :))))

ممنون ؛)
بودنتان در بلاگ همیشگی و ماندگار :))) 
پاسخ:
همچنین شما :)
خواندن مطالب شما بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است
سپاس از وقتی که برای بروزرسانی ها اختصاص می دهید
پاسخ:
درود دوست عزیز
ممنونم از لطف شما
خب دوستت داریم چکار کنیم؟
به این نتیجه برس که می تونی به اونایی که واقعآ دوستت دارن اعتماد کنی. این جنبه ی خوبش. وگرنه دنیایی که هر لحظه اش به رنگیه و به سازی، از این بهتر نمیشه پسرم.
همیشه بهت احترام و مجبت ویژه ای داشتم و دارم هانی جان
پاسخ:
عزیز دلید نسرین عزیز. ممنونم از لطف و محبت بی دریغ‌تون

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">