احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

از تو می‌نویسم...

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۶ ب.ظ

نام تو

سرزمین امن موعود ،

نام تو

اسم اعظم عشق

.

.

.

حوادث را ورق می‌زنم

تا در فراسوی تاریخ

به اسم تو برسم!

«بهانه»ی معین رو بشنویم.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۴)

...
گاهی شعرهاتون منو یاد نوشته هام میندازه :) 

" دلم می خواهد در امنیت ِ حروف نام تو ، بیتوته کنم "

ممنونم که یادم میارید منو !
پاسخ:
 دلم می خواهد در امنیت ِ حروف نام تو ، بیتوته کنم!

چه عالیه!!
یه زمانی شبانه روز معین گوش میدادم خاطره ی زیبایی رو در من زنده کردید ، عالی بود .. شعر هم طبق معمول پر از احساس و بی نظیر :))))
پاسخ:
خواهش میکنم. معین همیشه خوبه!

لطف دارید :)
و معین ....معین ..معین ..خدایا .....
چقدر این شعر شما خاطرات ما رو  ورق زد ...!!!!





پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">