احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

اگه توی westworld باشیم چی؟

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ق.ظ

تازگی یه سریال از دوستم گرفتم به اسم westworld . یه سریال علمی تخیلی با تم هوش مصنوعی.

داستان از این قراره که شما با پرداخت پول وارد یه دنیای ساخته شده توسط انسان می‌شید که اونجا می‌تونید هر کاری خواستید بکنید. «میزبان»های این دنیا روبات‌هایی هستند که هیچ اختیاری از خودشون ندارن و صرفن به بازی گرفته میشن و «مهمان»ها ، انسان‌هایی که وارد اون دنیا میشن و ادامه‌ی ماجرا که برای اسپویل نشدن نمی‌تونم بگم.

حالا سوال اینه! اگه ما اسباب‌بازی‌های westworld باشیم چی؟!


westworld

+پیشنهاد می‌کنم ببینید.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

چه جالب.. حتما باید ببینمش.
بنظرم در حوزه ی سیاست که واقعا همینطوریم. در مورد زندگی هم ممکنه..
پاسخ:
پیشنهاد می‌کنم ببینید :)
باید سریال جالبی باشه. 
سوال وحشتناکیه، به این سادگی ها نمیشه تصورش کرد.
پاسخ:
آره من زیاد سریال بین نیستم ولی این کنجکاوم کرد. البته با معرفی دوستم.
بچه هام خیلی علاقمند هستند به این نوع فیلم ها , مجاز هست ببینن یا نه ؟؟ خوذدم خیلی نمی بینم 
پاسخ:
با حجم خشونتی که توی فیلم هست فکر نمی‌کنم مناسب باشه.
عااالیه.. یعنی از نولانها نمیشه کمتر انتظار داشت
پاسخ:
:)
نه!

هرچند الآنم اسباب بازیای خداییم. هرجور بخواد بازیمون میده قربونش برم
پاسخ:
:))
سلام.
من نوروز گذشته این سریال رو تماشا کردم و هر وقت خودم رو جای اون اسباب بازی ها گذاشتم حالم بد شد. آخرش زدم زیر همه فلسفه های خلقت و آفرینش و پیدایش و هرچیزِ این شکلی.
یعنی کلا منکر همه چیز شدم.
پاسخ:
سلام
آره آدمو به فکر فرو می‌بره... دست روی بد چیزی می‌ذاره. کلن فیلمای ژانر هوش مصنوعی چالش برانگیزن.

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">