احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

۱۹۶

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۸ ق.ظ

مرا ببین
که شب در گلویم آویخته!
که هر چه سرود می خوانم
آواز نی لبک غمگینی است
که ترانه اش را سگ ها دریده اند
مرا ببین!
که در صدایم
برای گوسفندان شکم دریده شان
چوپان ها
آوازهای غمگین می خوانند.
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

اینو خودت نوشتی؟ :|
پاسخ:
آره چطور؟ :|
حاضرم بمیرم براش.
:غش و ضعف
پاسخ:
دور از جون 
قابلی نداره ؛)
" ... مرا ببین !
که در صدایم
برای گوسفندان شکم دریده شان
چوپان ها
آوازهای غمگین می خوانند ... "

این قسمت چقدر خوب بود ... ! آفرین 
پاسخ:
ممنون از نگاه  خوب شما :)
محشر بود
پاسخ:
نظر لطفتونه نسرین عزیز
وای! عالی بود!
پاسخ:
لطف دارید :)
مشت می کوبم بر در  /پنجه می سایم بر پنجره ها  /من دچار خفقانم خفقان  /من به تنگ آمده ام از همه چیز /بگذارید هواری بزنم  /آه؛ /میخواهم فریاد بلندی بکشم  /که صدایم به شما هم برسد  /من به فریاد همانند کسی /که نیازی به تنفس دارد  /مشت می کوبد بر در  /پنجه می ساید بر پنجره ها  /محتاجم...فریدون مشیری
پاسخ:
درود 
سلام جناب هانی.
یه سوال داشتم از خدمتتون
چند ماه قبل وبلاگی بود به اسم وزن  های بی وزن،
من شما رو ازون وبلاگ یادمه 
میخواستم بپرسم ازون وبلاگ هیچگونه اطلاعی دارید؟!
آیا آدرس عوض شده
من چطور میتونم با صاحب اون وبلاگ حرف بزنم.مهمه که بتونم باهاش ارتباط بگیرم.
اگه زحمتی نیست ممنون میشم جواب بدید.سپاس فراوان
پاسخ:
سلام
متاسفانه هیچ خبری از نویسنده ی اون وبلاگ ندارم
:(

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">