احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

یک روز به شیدایی...

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۹ ب.ظ

دکمه های پیراهنت...
می دانم؛
انگشتان مرا
شاعر خواهد کرد!
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۳
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۱ وال کوهان دار
شعرهایی 
که مرا خواهند کشت
آن روز
که نباشی
پاسخ:
دقیقن همین
تا باشه از این شیدایی‌ها(((:
پاسخ:
:))))
عجب چیزی . . .
پاسخ:
:)
Thumbs Up :D
پاسخ:
چی چی؟ 
یک روز به شیدایی در زلف تو آویزم.
یک روز دو چشمم خیس..
یک روز دلم چون گیس.. آشفته و ریساریس.
بردار دگر بردار..
پاسخ:
بردار به دارم زن...
بسیار زیبا :)))
پاسخ:
ممنونم :)
ای جانم... 

همیشه به شیدایی هانی جان
پاسخ:
نسرین عزیز :)
نمی‌توانم پنهان کنم/عاشقانه ‌ای را زیرِ پیراهن‌م/که نهفتن اش/یعنی انفجارِ من/پس چگونه در میدان‌های شهر/فریاد بر نیاورم:/دوستت دارم/دوستت دارم/دوستت دارم....نزار قبانی
پاسخ:
به به عاالی
شعر ؛ شیدایی رو رد کرده ...!!:) فوق العاده ..
پاسخ:
ممنونم :)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۱ کنت دراکولا
شاعر؟!
:))
پاسخ:
از ارتکابات خودمه :)
به به چه اروتیک.
پاسخ:
:)
کاش دکمه ی لباست بودم 
همان دکمه ی معصوم
.
.
.
من از همه ی جهان دکمه بودن را می خواهم 
برای نزدیک بودن به آن 
منظم ترین ریتم ِ جهان

( زمانی که این شعر رو می نوشتم نمی دونستم "دکمه ها" چقدر مهم اند)

شعر تون زیباست .
پاسخ:
شعر شما نیز :)

ممنونم 
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۹ خورشید جاودان
چه دکمه بارونه اینجا 
کاش قبلا  این پست رو می نوشتی می فهمیدم دکمه جز برای کاردستی درست کردن خاصیت های دیگه ای هم داره اخه من با دکمه لباس های قدیمی  کاردستی درست میکردم دیر کاربرد مفید دکمه از لحاظ شیدایی رو فهمیدم :)))
پاسخ:
:)))

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">