احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

تو همچنان که هستی...

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۵ ب.ظ
نامم همان است
که تو صدایم می‌کنی
تصویرم همان،
که در چشم تو...
 
من همانم که تو آفریده‌ای
از آغازین سلام
و در من از تو دمیده‌اند
روز نخست!
 
 
war
 
#که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی (سعدی)
+عکس از جنگ جهانی اول یا دوم
+دوست ندارم صرفن بنویسم و یک طرفه باشه این وبلاگ نویسی، همه وبلاگاتون رو خوندم اما بی صدا :) و می‌خونم :)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۲)

( :عکس
پاسخ:
:)
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دل هوشمند باید که به دلبری سپاری..
پاسخ:
سعدی باید تکلیف ما رو مشخص کنه که بالاخره ؛ «هشیار کسی باید کز عشق بپرهیزد» یا «دل هوشمند باید که به دلبری بسپاری».

همون هشیار کسی باید که از عشق بپرهیزد ((:
+ میگم یکی صدای شجربان رو که همین شعر رو میخونده گذاشته روی یکی از آهنگای olafur arnalds آهنگ خوبیه ((: بگردی پیداش میکنی، اسمش هم همون هوشیار کسی باید عه ((:
پاسخ:
آره شنیدمش. خیلی خوبه!
میگم سرت خلوت شد دستت خالی شد این شعرها رو ببر بده یه جا واست چاپ کنن ..

فوق العاده ان :))
پاسخ:
لطف داری شما. کو تا قابل چاپ بودن... :)
بححح بححح 
مثل یه سیبزمینی سرخ کرده بود این پست😍😆
پاسخ:
=)))
بهت پیشنهاد می کنم مدتی با خیام دمخور بشی... دختر سعدی حرف بابا رو خیلی گوش میکرد محض همینم میگن مدام سرگردون کوی و برزن بوده خخخ
پاسخ:
خیامم عالمی داره واسه خودش! ولی آخه خیام خالی خالی؟ :))
تکلیف روشنه !
تفاوت بین ِ هشیار و هوشمندِ .

گویا پسوند ِ مند عمق رو بیشتر می رسونه .( فکر کنید به ارادتمند و یا ... سپاسمند .)

هوم؟
پاسخ:
شایدم!
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سعدی جماعت هشیار رو گفته که از عشق بپرهیزید! این دل هوشمند رو یحتمل جماعت مست صاحب هستند!
پاسخ:
اینم ممکنه!!
خیام رو عاشقم. کاش میشد به حرفاش عمل کرد...

راستی تو این عکسه، تو فکر می کنی دیگه این گردن واسه این دختر بیچاره گردن بشه؟
این آیکونا رو چیکار کردی بمیره از خنده؟
پاسخ:
کاش....

طبق فرمایشات خیام همون دم رو عشقه! به بعدش فکر نکنیم بهتره!!
چقددد قشنگه این عکس! ما هم که بهر تماشا دنیا اومدیم! 
پاسخ:
آره قشنگه!
والا!
https://tse2.mm.bing.net/th?id=OIP.3_ifaEGbfoGM_9rFnyZ5CgEsCs&pid=15.1&H=91&W=160&P=0
امروز دنبال عکس می گشتم .این عکسو دیدم یاد شما افتادم .
عکس وشعر عالی
پاسخ:
آخی چه جغد ریزه میزه‌ای :))

ممنون از حضورت
نزدیک می شوم/بوی دریا می آید/دور که می شوم/صدای باران!/بگو تکلیف ام با چشمهایت چیست؟/لنگر بیاندازم عاشقی کنم؟!/یا چتر بردارم و دلبری کنم؟!
پاسخ:
به‌به! عالی! لذت می‌برم همیشه از انتخاب‌های شما! :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">