احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

اما زندگی هنوز خوشگلیاشو داره...

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۵ ب.ظ

بعضی وقتا یه اتفاقایی میفته که مجبوری باور کنی زندگی خیلی جدی ، عبوس و بی‌رحمه. 

به قول «آلفردو»ی سینما پارادیزو «زندگی مثل فیلما نیست ؛ زندگی خیلی سخت‌تره.»

Cinema


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۰)

۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۶ خانه سلامتی
لایک 
پاسخ:
:)
عنوان و متن دو تا قطب مخالفند چرا ؟؟ عنوانش رو دوست داشتم چون پر از انرژی مثبت بود :))))

پاسخ:
خب وقتی زندگی خوشگله لازم نیست یادآوری کنیم زندگی هنوز خوشگلیاشو داره که!! :)
عنوان از رادیو چهرازیه.
الحق که دیوونه ای جمشید...
پاسخ:
یادشون بخیر...
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۹ مهیار حریری
جمله ی نغز و لطیفیه ـه
پاسخ:
اوهوم 
زندگی خیلی هم غیرمنصفانه هست
اصن حیف ما آدما که اومدیم به زندگی رنگ و بویی بدیم
دلم می خواد مث بچه ها بگم: خاک تو سرش
پاسخ:
خااااااااااااک!!
۲۰ تیر ۹۶ ، ۰۲:۳۰ خورشید جاودان
اقا تا من هستم زندگی برای همه اطرافیانم خوشگله خودشیفته هم خودتی:)))
از بس این روزا سرحال نبودی هی من جغد دوختم برات بفرستم اینجوری پیش بری یهویی دیدی خونت پر جغد شده و جایی برای زندگی خودت نیست امروز ششمیش تموم  
پاسخ:
مسلمن همینطوره!

خودمم دارم تبدیل به جغد میشم :دی
اگر چه زندگی سرتا پاش حقه بازیه اما خوشگلیای خودشو بازم داره ...
کله ی کچل پسرت 
عطسه پدرت 
موفقیت دخترت 
غروب خورشید تواین روزهای گرم و بی رحم
واکنش همسرت به پیام تولدی که براش فرستادی 
.
.
.
و خیلی خوشگلیای دیگه ...مثل صدای سالار عقیلی.و ....


پاسخ:
:)

خوشگلیاش زود میگذره! تموم میشه! شایدم انتظارات ما غلطه که میخوایم چیزای خوبُ همیشه نگه داریم :'(
پاسخ:
هوم...
۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۳ خورشید جاودان
می تونی همه جغدها رو بساط کنی خیابون بفروشیش با پولش .... اووم چیکار کنی ؟  الان چیزی تو ذهنم نیست بذار فکر کنم :)))
 خدا خیرت بده هانی با جواب دادنت وقتی گفتی خودمم دارم جغد میشم کلی تصویر شانزلیزه ای البته از نوع جغدیش اومد تو ذهنم ادامه همون تصور فیلسوفه که برات تعریف کردم اینبار کمی خنده دار تر از قبلیه برم به تصوراتم رسیدگی کنم  میخوام نقاشیتو بکشم باز 
پاسخ:
:))))))
من هنوز خوشگلیاشو ندیدم...
پاسخ:
:(

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">