احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

مکان اشتباه!

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۶ ق.ظ

می‌دونید من پست‌های طولانی رو دوست ندارم. یعنی نمی‌خوام مخاطب رو خسته کنم و می‌دونم توی دنیای مینیمال امروز کمتر کسی حوصله‌ی خوندن یه متن طولانی رو داره که البته -جدا از وبلاگ من- اصلن چیز خوبی نیست و از طرفی هم خوشم نمیاد یه نفر وبلاگم رو باز کنه و دو خط نوشته باشم فقط! برای همین الان که اومدم یه پست کوتاه بذارم دچار پارادوکس شدم!

پست کوتاه مورد نظر: دقت کردین که میگن هر نقطه مکانی و هر سخن زمانی؟ خب احتمالن خیلی از شما به یه ورژن دیگه‌ش هم رسیدین ؛ هر سخن مکانی! بلی! من به این نتیجه رسیدم -البته یه کم دیر- که مکان هم خیلی مهمه! منحرف نشید حالا! منظورم اون مکان نیست که حافظ هم میگه « از چار چیز مگذر گر عاقلی و زیرک / امن و شراب بی‌غش معشوق و جای خالی» منظورم اینه که مکانی که دارید درباره‌ی یک موضوع حرف می‌زنید به اندازه‌ی زمانش اهمیت داره! یعنی انتخاب یک مکان اشتباه برای یک زدن یک حرف ممکنه کل اون دیالوگ و نتیجه‌ای که قرار بوده بگیرید رو به فنا بده! مثلن ممکنه باعث نیمه تموم موندن دیالوگ بشه که این یکی از بدترین اتفاقاتی هست که ممکنه برای بحث مهم بیفته. وقتی قراره نتیجه‌گیری کنید درباره‌ی یک چیزی خب باید کلی حرف بزنید معمولن. حالا اگه این دیالوگ به خاطر انتخاب زمان یا مکان اشتباه ناتموم بمونه یا نتیجه‌ای گرفته نمیشه و به بعد موکول میشه که همین به خودی خود موضوع رو حروم می‌کنه یا اینکه عجله عجله‌ای یه تصمیم گرفته میشه که احتمالن درست نیست. مثال‌هاش رو هم خودتون پیدا کنید دیگه!

خب مثل اینکه خیلی هم کوتاه نبود!!

+مرسی از همه‌تون که توی پست قبل نظرتون رو برام نوشتید. :)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

من کلا هیچوقت نظری در هیچ زمینه ای ندارم که چیزی هم نمیگم :/

+پست کوتاه ولی خوبه. دقیقا همینطوره. انسانها به سمت سطحی شدن میرن و یه وسعت زیاد رو طی میکنن. اینم یه مدلشه که البته نه خوبه نه بد. :)
پاسخ:
مرسی که می‌خونی :)
ولی ب نظرم کوتاه بهتره 😁
پاسخ:
نظر منم همینه!!
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۷ اسپریچو ツ
چقدر درگیر چند و چون پستی که میذاری هستی، به قول بچه‌ها بیخیال بابا خبری نیست:دی
پاسخ:
:))) 
به نظرم پست های بلند بهترن. خیلی راحت میشه با فکر نویسنده ارتباط برقرار کرد وقتی شرح بیشتری برای موضوع موردنظر، نوشته باشه.
پاسخ:
در این مورد بله،حق با شماست
گاهی هست که شدت ِ اهمیت ِ مکان ، حدت ِ اهمیت ِ زمان گفتگو رو تحت الشعاع قرار میده :))

پاسخ:
سخت شدا!
زیاد هم نباید درگیر موقیعیت ها و زمان ها بود ، پست هاتون معناگرا هستند طولانی هم باشه من می خونم ..

موفق باشید :)
پاسخ:
لطف دارید شما
ممنونم از حضور همیشه گرمتون
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد... من اینجوریشو شنیده بودم

پستای کوتاهو ترجیح میدم. بلند ها رو شروع می کنم ولی اگه کشش برام نداشته باشه، تمومش نمی کنم
پاسخ:
فکر میکنم معنی جفتش یکی باشه.
صد در صد معنیشون یکیه

یه پس کله به اونی که نمی دونه حرفی رو کجا بزنه
پاسخ:
:))
بابت فالش ممنون. زیاد.

همین.
پاسخ:
خوشحالم که دوسش دارید

البته تازگی یکی از دوستای عزیزمم بهم کمک میکنه در گردوندنش :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">