احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

world environment day

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

خب امروز روز جهانی محیط زیسته! و به گفته‌ی ویکیپدیا «روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و  تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری، به‌عنوان روز میحط زیست انتخاب شده است.» و شعار امسال «من با طبیعت هستم» می‌باشد! {زشت میشه دو تا «هست» پشت سر هم!}

راستش زیاد حوصله ندارم بنویسم ولی انقد مهم بود برام که حتمن اشاره‌ای بهش داشته باشم و یادآوری کرده باشم که «زمین دومی وجود ندارد!». توی سایتشون نوشته :

«On 5 June, go outside and show us that you’re With Nature. Breathe in the beauty and remember that by keeping our planet healthy, we keep ourselves healthy too»

و خب نمی‌دونن ما سالی یه بار سیزده به در میریم اوتساید و خار نیچرو بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــب. خلاصه اینکه مواظب زمین باشیم . خصوصن حالا که تابستووووووووووووونه فصل شادی و خنده ... نه اون یه چیز دیگه بود... فصل مسافرت و لب دریا و جنگل و ... . حواستون باشه وقتی میرید توی طبیعت چیزی جا نذارید. مرسی اه.

wed


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۳ گمـــــــشده :)
خخخخخخخ..باشه...
پاسخ:
آورین!!
اون کدوم آدم نادونی بوده که تخمه کدو رو توی نیچر رها کرده؟ تخمه کدو رو بشکنید بعد پوستشو بندازید دور. الان یعنی این کدو بده تخمه‌هاش نچرال بورن شوره؟ (دیکشنری را می‌بندد)
پاسخ:
:))
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۳ خورشید جاودان
دیشب در موردش می خوندم وبه این فکر می کردم الان هانی در موردش پی می نویسه 
من فقط یه چیز رو تو طبیعت رها میکنم هسته ی خرما 
خب بالاخره باید یه جوری درخت کاری کرد 

پاسخ:
اینم یه راه واسه درختکاری!

البته نمی‌دونم درسته یا نه!
من خیلی روی محیط زیست حساسم..خیلی وقتا که میرم بیرون برای کوهنوردی یا طبیعت گردی انقدر زباله و آشغالا و این چیزا میبینم منصرف میشم ودستکش دست میکنم و چوب ب دستم مشغول جمع کردن زباله ها میشم..
باعرض معذرت ملتمون توی این زمینه شدیدا بی فرهنگن..فایده ای هم نداره هر چی بهشون بگی...
شمال کنار دریا و توی جنگلا که دیگه افتضاحه
پاسخ:
متاسفانه راه درازی در پیش داریم در این زمینه... 
برای منم خیلی مهمه
و حتما چشم رعایت میکنم
پاسخ:
درود بر شما :)
یا مثلا روز جهانی محیط زیست هر کدوم یه نهال بکاریم تو وبلاگمون :/
پاسخ:
اینم میشه :\
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۸ خورشید جاودان
از بچگی تا الان تنها جایی که جواب نداده زیر تختم بوده تو کوچه تو زمین خاکی پشت خونمون و خیلی جاهای دیگه نخل کاشتم احتمال یک در هزار هم اگه جواب بده باز بهتره که بندازمش سطل اشغال 
ولی از این به بعد هدفمندتر میرم سراغ درخت کاری :))
پاسخ:
زیر تخت هم حالا زمینو بکن بکار شاید شد!

عالیه! 
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۴ خورشید جاودان
مهندس جان سوال
میگم چطوری این کد امنیتی کنار ارسال نظر رو بردارم ؟
پاسخ:
از منوب سمت راست؛ بخش تنظیمات ساده،تنظیمات ارسال نظر. اونجا تیک کد امنیتی رو بردار
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چشم سعی میکنیم!
پاسخ:
متشکریم!
جاتون خالی تو این دو روز تعطیلی اومدند نیچر ما رو پوکوندند رفتند ... 

داغم تازه میشه با این یادآوری ها ...
پاسخ:
:(
کامنتم اومد ؟:|
پاسخ:
اینجا نه!
کجا آره ؟؟
این بیان چرا نمیسازه با من جدیدا ؟؟؟ بعد مدت ها اومدم نشستن به خوندن و کامنت گذاری هی ثبت نمیشه هی ثبت نمیشه 
بابا حسمو پروند....
پاسخ:
تو پست دیشب پریشب پس پریشب :))


مرسی از حضورتون :)
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۸ خورشید جاودان
باز یه جغد به سمتت پرواز بدم از غارت بیای بیرون ؟ 
میدونم وقتی حوصله نوشتن نداری ترجیح میدی تو مخت شورش بپا کنی  مدام با خودت حرف بزنی ولی خودت گفتی درد ناکه 
من حاضرم مثل افسانه هزار درنای کاغذی هزار جغد پارچه ای درست کنم و به سمت شما و بقیه دوستام پرواز بدم فقط به شرطی که حالتون خوب باشه بابا خونمو عوض کردم نمیخوای بهم یه سری بزنی چای دارچین  تو استکان کمر باریک برات بریزم وبا شیرینی محلی ازت پذیرایی کنم؟  االبته طبیعت دارچین  گرمه و برای گرمای تابستون جنوب خوب نیست میتونم توش لیمو عمانی بریزم ببین تا کجا فکر کردم :))) 
پاسخ:
خورشید مهربان، دوست خوب من!  خوبم :)
مرسی که مهربونیت تمومی نداره :)

به خونه ی جدیدت هم سر میزنم حتمن. خوش اومدی به بیان

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">