احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

فامیل اجاره ای؟؟

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ب.ظ

قبلن درباره ی این نوشته بودم که با این وضعیت تک فرزندی، دو سه نسل آینده دایی و خاله و... نخواهند داشت. بعد امروز داشتم به این فکر می کردم که آیا مثلن اینطور میشه که یه عده ای پول بگیرن و برای ساعت خاصی عموت باشن مثلن؟ یا بابابزرگ یا هر چیزی...؟

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

وقتی «عشق»اجاره ای میشه...بعید نیست!
والاه الانم بچه های همسایمون به مامانم میگن «خاله»:/
پاسخ:
هیچ چیز بعید نیست!!
چرا که نه:)))
من حاضرم مامان بزرگ بشم
پاسخ:
:)
سلام
من دقیقأ سر همین موضوع درگیری ذهنی دارم من دوست دارم اگر شرایط اوکی باشه ۲ یا ۳ تا بچه داشته باشم اما خوهرم منو مسخره می کنه و یکی از همسایه هامون که خدا رحمتش کنه ۱۶ تا بچه داشت رو کنار اسمم میاره میگه میخوای کت اونو از پشت ببندی در صورتی که من به آینده یه دونه بچه ها فکر می کنم اگر یه روزی دلش بگیره با کی حرف بزنه ؟ کی محرم تر از خواهر و برادر خود آدم ، تازه با رفت و آمدهای فعلی هم نمیشه رو دختر خاله پسر خاله حساب کرد
پاسخ:
دو سه تا خیلی خوبه خدایی!!
به نظرم وقتی شرایط همه تقریبا مشابه باشه، نیاز بهش هم خیلی احساس نمیشه. نه اینکه نیاز نباشه ها نه، ولی آدما منبعی برای مقایسه پیدا نمیکنن که بخوان داشته باشنش. جاشو طبیعتا ناخوداگاه با چیزای دیگه پر میکنن
پاسخ:
آره ممکنه.
تصور کن اگه بشه ، وااای خدای من... 
بعیدی نیست شاید بشه.
مخصوصا زمانی که  ارزش ها زیر پا گذاشته میشه.
و این ارزش ها کماکم داره از بین میره.
پاسخ:
کدوم ارزش ها منظورتونه؟
فامیلای واقعی که خیری نداشتن واسه ما! وای به حال اجاره ای هاش!!!
پاسخ:
اینم حرفیه!
یه عمره فکر و ذکر من اینه
اگه یه دایی داشتم 10 سال از خودم بزرگتر قطعا خوشبخترین دختر دنیا میشدم
حتی به خاله داشتنم فکر کردم
اما هربار به این نتیجه میرسم
جای اینهمه ادم به درد نخور دور و برم فقط یه دایی 10 سال بزرگتر مارا از زندگی بس بود ...
پاسخ:
اگه میشد یه روبات پیشرفته داشتی به عنوان دایی چی؟
۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
"چند میگیری عَموم میشی؟!"
خیلیی بد میشه:|
پاسخ:
یک چنین چیزی!
من ترجیح میدم یه ربات داشته باشم تا فامیل 
 شش تا خاله یه دایی نه تا عمو دو عمه هر کسی میخواد همش یه جا مال خودش :))
من ربات میخوام
پاسخ:
:))))
سخته بچه تربیت کردن و بزرگ کردن. همون یکیش هم اوردنش باید جای سوال باشه. 
پاسخ:
نکته ی بسیار مهمی بود! واقعن سخته!
مثلن
عموی من میشی ؟ من خیلی دوسدارم عمویی مث تو داشته باشم


:)))
پاسخ:
:))))
خوبه بابا از شر فامیل و مهمونی راحت میشن
پاسخ:
این بخش مثبتشه!! 
شدیدا با تک فرزندی مخالفم..
ادم باید حداقل 3تا بچه داشته باشه :))
پاسخ:
با شما موافقم! 
نه ربات احساس نداره
نمیتونه درکت کنه

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">