احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

میل گم شدن در من پیدا شده است...

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

برای درد‌هایم

تنی تازه بدوز

مرگ!

آنقدر بزرگ

که نبودنش را جا کند.

#از قدیم

+تنها دلتنگ یک نفر هستی / و اما انگار جهان خالی‌است (آلفونس دو مارتین)

+باید به یاقوت گوش بدم؛چمدونو ببندم، دست خودمو بگیرم و راهی شم! 

حتا همین نزدیکی‌ها، حتا یک مقصد تکراری. یک شهر جز این‌جا. یا اصلن بی خیال چمدون و سفر؛ یه کم دور شم فقط. حتا قد یه دوچرخه‌سواری تا بیرون شهر. تا رسیدن به عطر تازه‌ی علف. تا دراز کشیدن زیر سقف بلند آسمون توی یک جای دنج و بی صدا. تا گم شدن توی بلندای یه کوه. حداقل باید از شهر بکنم. حداقل برای چند ساعت. برای تنها بودن. تنهای تنها بودن. برای فریاد زدن... جایی که هیچ‌کس صداتو نشنوه. دلم یه خونه‌ روستایی می‌خواد...

عنوان:سطری از شهاب مقربین
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

من دلم یه کلبه قطبی وسط کلی برف و یخ و خرس میخاد ولی نیام ازش بیرونا میخوردتم:))
دلم میخاد فقط اون وسط سرما یه هفت هشت سالی بخوابم .... بخوابم بی خبر از همه دنیا و آدماش 
بعد پاشم ببینم این همه فکرو غصه و دغدغه گذشته ...

حالا نمیدونم خیلی همچین به پست ربط داشت یا نه ها !
پاسخ:
اینکه گفتی که خیلی خوبه! من حاضرم بیشترم بخوابم ولی وقتی بیدار میشم ببینم دنیا قشنگ‌تر از اینه. 
آقا منم میام!
قول میدم اونجا که رسیدیم، برم اونورتر وایستم که تنهای تنهای تنها بمونی... 
منم خارج میخواممممممم... خارج از اینجا! 
:)
پاسخ:
توام بیا!
منم ببرین
پاسخ:
توام بیا!!
منم دوست دارم یه ویلا تو هر جای دیگه ای داشته باشم دل تنگ خودم شدم اونجا برم و عصرها از ویلا بیرون بیام و برای پرنده های آزاد اضافه های غذای ظهرمو بریزم و از برنج خوردن گنجشگ عشق کنم
پاسخ:
کلن یه جای دوووووووووووور خیلی خوبه!
مقصد یه روزه میخوای برو سمت خورموج و کلوت ها و اونورا، خوب شدن این روزا تا سبزه هنوز سر بزن، چار قدم اونورترش هم که ساحل شنیِ با ساحل نسبتا سنگی شما فرق میکنه
پاسخ:
مرسی از پیشنهادت طودی :)
من دلم یه خونه تو ماسوله میخواد
پاسخ:
ماسوله هم خیلی دوست داشتنیه

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">