احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

به کجا سفر برم؟

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ق.ظ

سفر! باید برای 96 چن تا برنامه‌ی سفر بریزم. دوستم میگه تنبلی برای سفر رفتن! پر بیراه هم نمیگه. 

تا وقتی سر کارم هزار جور برنامه برای مرخصی می‌ریزم و وقتی که پام می‌رسه خونه نای دل کندن از رختخواب گرم و نرمم رو ندارم. همه‌ی اینا در حالیه که شدیدن مشتاق سفر و ماجراجویی و کشف و دیدن جاهای تازه‌م. پس این تناقض از کجا میاد؟ اینکه در عین حال که شدیدن سفر دوست دارم ولی خیلی کم می‌گردم؟ یه چیزی هست که جلوی اینکارو می‌گیره. خودم فکر می‌کنم بخش زیادیش به حال روحیم برمی‌گرده و منتظر یک حال خوبم که خیلی وقته ازش دورم. یک چیز دیگه هم اینه که نیاز به نیرو محرکه دارم! مثل یک پایه‌ی سفر. نمی‌دونم ولی هر چیزی که هست تا الان به چیزی که می‌خواستم نرسیدم در این زمینه. شاید 96 سالیه که باید این طلسم بشکنه و چن تا سفر خوب رو تجربه کنم.

+ سبک‌تر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

سفر رفتن خوبیشه به همسفر خوبشه 
شاید واسه همینه جناب هانی خان تنبلی شما ^_^
پاسخ:
برای من تا الان بخش زیادیش به خاطر نبودن پایه بوده. که حالا میخوام بی خیال این قسمتش بشم!
سعی کن منوط به دیگری نباشی. لذت بردن از تنهایی سفر رفتن ، تنهایی خرید کردن ، تنها رستوران رفتن ، تنهایی قدم زدن بلدی میخواد. بلدش که شدی تنهاییم لذت میبری. 
پاسخ:
کاملن درست میگی. همه‌شو انجام دادم تنهایی. سفر هم تنهایی رفتم و بار اولم نیست ولی خب یه دوست و رفیق پایه خیلی خوبه.
حالا که ما گفتیم میایم میخواد پا شه بره سفر 
مردم ملاحظه که میفرمایید :دی
پاسخ:
از روزی که تو گفتی بلیت گرفتی خیلی می‌گذره‌ها!!
تازه‌شم من تازه تصمیم گرفتم! در جریانی که!! 
جاست کیدینگ 
پاسخ:
ولی من جدی گفته بودم بیاین‌ها!!
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شاید حال خوبتون رو تو سفر پیدا کنید! و شاید یک پایه سفر هم پیدا کردید!
پاسخ:
آره. باید دل به سفر و اتفاقاتش زد.
من رفتم توی اون سایت سبک تر غرق شدم. اگه مادرم نجاتم نمیداد معلوم نبود زنده بمونم یا نه :)
ممنون بابت معرفیش
امیدوارم امسال سال پرسفری براتون باشه
پاسخ:
"سبک‌تر" عالیه. همیش می‌خونمش و به دوستام پیشنهادش میدم.

خواهش می‌کنم :)

ممنون. همچنین برای شما!
اتفاقا هدف امسال منم سفره. اونم سفر تنهایی. به دو استان. یکیش قطعا بندر و هرمز و اینهاس. اما تا دوربین خوب نداشته باشه نمیرم جایی!!!
داشتن پایه خیلی خوبه. مخصوصا برای سفر اولی ها! ولی من که ندارم...
راستی برای من کوچ سرفینگ باز نمیشه و میشه گفت فیلتره. برای شما هم؟
پاسخ:
ای بابا اومدم بگم آخ جون همسفر که دیدم نوشتی سفر تنهایی!! منم برنامه هرمز و قشم دارما! دوربین خوبم دارم!! :دی

کوچسرفینگ برای منم چند وقته باز نمیشه و بدون فیل.ترشکن هم تست نکردم راستش. احتمالن یه کاریش کردن. برنامه‌ی موبایلش رو تست کنید.

ایشالا که سفراتون رو برید و کلی خوش بگذره و تعریف کنید تا ما هم تشویق بشیم!!

:)
اگه دوربین خوب دارید میام! چرا که نه!!! :))) اگه خواستید برید سمت بندر، همه جزیره هاش رو برید. برا عکاسی فوق العاده اس!! 
آخه مگه این سایت چی داشت که اینو هم اینجوری کردن....
ایشالا شما هم برید ! من اگه رفتم تعریف میکنم حتما!
پاسخ:
فعلن برنامه شو دارم. قشم و هنگام و هرمز و... دلم یه کمپینگ چند روزه میخاد!! البته من عکاس نیستم. ولی تجربه میکنم حتمن :)
خواستید برید خبر بدین بپیوندیم بهتون پس!!

چی بگم والا! کی منطق داشت کاراشون... 
یه دو روز نبودما ببین چند تا پست گذاشته!!!!!

یه هتل رزرو کن پولش رو پرداخت کن که دیگه نتونی کنسل کنی ، بعد آهنگ جاده های شمال محال یادم بره رو گوش کن بیا شمال .. الان بارونه هوا 7 درجه بالای صفر ، کلا شمال خوش می گذره دیگه .. کلی هم می تونی سوغاتی بگیری .. 

ستاد دعوت از مسافران غیرنوروزی شمال کشور :))))
پاسخ:
خب یه تور لیدر برای شمال هم پیدا کردیم! 
ولی فکر کردی ما چقد پول داریم که هتل بگیریم؟ نداریم خانم! نداریم!! یه استراتژی دیگه بگو!! 
ولی مرسی از دعوت 😉
برنامه شمالم دارم برای یکی دو ماه آینده!!
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۵۵ علی امین زاده
عرض سلام و تبریک سال نو.
شما تنها نیستی هانی جان اصولاً تغییر و جابجا شدن یه انگیزه می خواد. امیدوارم این انگیزه برات مهیا بشه.
پاسخ:
سلام
ممنونم جناب. 
درست میگی
ایشالا 

و ممنون از حضور گرمت
سال خوبی داشته باشی
چمدون رو ببند ؛دست خودتو بگیر و راهی شو! هر کجا!..ما هم کاسه ی آبی پشت سر بدرقه تون مکنیم  زودتر برگردید ...سفربسلامت.!

پاسخ:
باید همین کارو بکنم! 
مرسی از کاسه‌ی آب شما :)
آقا سفر، پای خوب میخواد! همین و بس! بقیه ش حله. پای خوبم آرزوست! :)
پاسخ:
نه دیگه! من مدتهاست به این نتیجه رسیدم که پای سفر از ملزومات نیست! خوبه اما واجب نیست!
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۰۰ گیسوپیچ بارانی
سلام آقا...میبخشید من یه سوال دارم زیاد با محیط بلاگ آشنا نیستم میخام بدونم چطوری این دسته بندیا رو برای پیجتون انجام دادین...یکم پیچیدس سیستمش برای من..ممنون میشم راهنمایی کنید....:)
پاسخ:
سلام 
اگه منظورتون منوهای بالای صفحه هست می تونید از قسمت انتشار/صفحات مستقل و منوساز، این صفحه ها رو ایجاد کنید
و اگه دسته بندی موضوعی رو میگید باز هم از همون قسمت انتشار / طبقه بندی موضوعی، می تونید موضوع جدید ایجاد کنید 
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">