احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

The Winners Of 2017’s Sony World Photography Contest

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ق.ظ

قبلن‌ها که بیشتر حوصله داشتم (زمان مرحوم پرشین) پستای عکسناک بیشتری داشتم. امروز که داشتم وبگردی می‌کردم به این مجموعه عکس رسیدم و حیفم اومد شما نبینیدشون. و چون تعدادشون زیاد بود آپلودشون طول می‌کشید و از حوصله خارج بود بازم! برای همین گذاشتم‌شون توی یه فایل زیپ که می‌تونید دانلود کنید.

s

دانلود کنید

حجم: 5.41 مگابایت
+ به فالش بپیوندید دیگه!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۶)

از عکسایی که دست ببرن توش خوشم نمیاد ، عکسای بدون ادیت طبیعی دوست دارم که صرفا سوژه ی جذاب و رنگهای طبیعی زندگی رو داشته باشه مث. استادمون هدی رستمی :دی
پاسخ:
مطمئن باشید هیچ عکسی بدون ادیت نیست. بالاخره یه ادیت کوچولو داره. 
پیوستیم دیگه :)
هانی پست هات جوریه که این روزا شورشی درونمو بیدار کرده  خب اون پایین یکم از دلتنگی واین حرفا نوشتی ولی چه ربطی به شورش  داره نمیدونم اما حس وحال وبلاگم عوض شده
میخوام به خودم ثابت کنم یه دختر هم می تونه فریاد بزنه امسال روز یک فروردین اولین فریادُ زدم وبعد مذاکرات دو به علاوه یک یه  نصفه امتیاز گرفتم
اگه همینجور بنویسی تا آخر سال به پنجاه درصد ایده آل هام می رسم رفیق :)))
پاسخ:
دست شما درد نکنه!

من بی تقصیرم!
الکی میگه. نه تنها به فالش نپیوندید بلکه از تلگرامم بیین بیرون و دیلیتش کنین
:الفرار
پاسخ:
کاری نکنی بسپارم تلگرام نصب کنن رو گوشیتا!!
اوووووپس، چه نگاه گیرایی دااااره این دخترک!
پیوستیم دیگه داداچ!
پاسخ:
خیلی!

با تشکر!
اخجون اخجون
مرسی مرسی
پاسخ:
خواهش می‌کنم :)
خیلی وقته پیوستیدیم ^_^
پاسخ:
مرسی از شما!
پیوستم دیگه... 
پاسخ:
متشکرم!
ممنوون از عکسا ... پست های تصویری خیلی خووبن 
پاسخ:
ممنون از حضور و نگاه شما :)
سلام
ممکن نظرتونو راجبه پست اخیرم بدونم ؟
یه سوال شما با رغبت دنبال کننده وب من نشدید درست ؟
پاسخ:
سلام
من هیچ کاری رو به اجبار انجام نمی‌دم! خیالتون تخت! ولی اینکه گاهی می‌خونم و نظر نمیدم برای اینه که واقعن نظری درباره‌ی موضوع ندارم. به همین سادگی :)
کسی گفته شما مقصری ؟
اتفاقا خیلی هم خوبه
خیالت راحت اگه شورش شکست خورد لو نمیدم :))
پاسخ:
شوخی بود!
لو بدین ما هم درس بگیریم راه رفته رو نریم!خسته‌ایم!
قبلنا چطوری اینقدر حوصله داشتیم هانی؟!... قبلنا چطوری اینهمه برای زندگی وقت می گذاشتیم؟ چی شده که الان اینقدر بی حوصله ایم؟!... :/
پاسخ:
شاید روزگار مهربون‌تر بود قبلن. نمی‌دونم. این سوالا توی سر منم ویراژ میدن هی.
تو دنیای دخترونه قدم اول برای شورش  غلبه بر ترس از ترد شدنه  بعدش فریاد زدنه قدم سوم پافشاری کردن
اما دنیای شما پسرا رو نمی شناسم که بخوام بگم چطوری شورش کنید  :)) اصلا ما از دست شماها  شورش میکنیم که با قانون نوشته ونانوشته دستمون رو بستین :))
دو سه پست شورشی نوشتم اما کافی نیست هر قدمی که برداشتم می نویسم شاید بدرد بخوره
بقول مادر بزرگم ناخدا تو بای خدا رحم کنه مسوولیت  نمی پذیرما :))
پاسخ:
ما پسرا چیکار کردیم آخه! دیکته‌های عرف و شرع و جامعه‌س! خانواده هم مجری!
می تونی همش رو یه شوخی فرض کنی وازش بگذری اما برای من و دخترای همشهریم اولین قدم اونایی بود که گفتم
عرف رو کی بوجود آورده همون ناموس وتعصب و .... ؟
در مورد شرعم که به نظرم خدا مرده  حداقل تصور من اینه
رییس خانواده کیه ؟
بگذریم از این بحث بهتره به جایی نمی رسیم شما میگین ما چیکار کردیم
ما هم میگیم خوش بحالشون که دنیا به نفعشونه حداقل تو یه مواردی
مهم اینه که حرکت کنیم ودنیامونو اونجور بسازیم که میخوایم
پاسخ:
خورشید عزیز حرفات درسته و قبول دارم که خیلی وقتا این محدودیت از طرف مردها(ی خانواده) اعمال شده.
ولی همونطور که خودت میگی خودمون می‌تونیم زندگی‌مون و شرایطش رو تغییر بدیم. حالا با فریاد ، مذاکره یا هر راهی که فکر می‌کنیم بهتر جواب میده. 
:)
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۰۴ علی امین زاده
اینو که دیدم یاد فیلم لئون افتادم.
پاسخ:
آره خیلی شبیهن!
تلگرام ندارم ...موضوع کانال رو میشه بپرسم چیه؟
پاسخ:
شعر و موسیقی بیشتر
من این مدت وبلاگ نیومده بودم الان پست و دیدم و عضو فالش شدم :)
پاسخ:
مرسیییی :)
خوش اومدین 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">