احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

هذیان شماره‌ی 137

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ

یه وقتایی هم هست احتیاط می‌کنی اما ماشین پشتی می‌زنه بهت، یا مواظب خودت هستی ولی از یه آدم دیگه سرماخوردگی می‌گیری. خب حوادث زندگی خیلی وقتا این شکلی پیش میان و پیش میرن. تو می‌تونی ماسک بزنی ، دستکش بکنی دستت و ... اما از طرفی همه‌ی این کارا خیلی دست‌وپا‌گیره و آخر خسته میشی از این همه تو گارد محافظتی بودن، از طرف دیگه اون ویروسه آخر از یه جایی یه سوراخ سمبه‌ای پیدا می‌کنه خودشو می‌رسونه به بدن و می‎زنتت زمین. زندگی هم همین شکلیه...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بعضی وقت ها هرچقدر هم که فرار کنیم، اگه قراره بهمون برسه میرسه!!
پاسخ:
آره!

اصن زندگی با همین ویروساش قشنگه :دی نمک زندگی چه بسا! 
پاسخ:
شورش درمیاد آخه معمولن!!
سلام
حالا لازم نیست انقدر پاستوریز باشیم یه نموره ویروس لازمه
پاسخ:
سلام

شایدم! 
واقعا همین طوره ...
بعضی وقتا هرچقدم تلاش میکنی اخرش اون اتفاقی که نباید ، میفته :)
پاسخ:
اوهوم. حالا بیا آنتی بیوتیک بزن بر بدن که کلی هم ضرر داره!!
از هر چیزی بترسی سفت میاد میچسبه بهت !
پاسخ:
الکی یاد این آهنگ رضا یزدانی افتادم:
بی تو هر ویروسی به سرم می چسبه...
چرا این روزها چیزایی رو می نویسی که من به شدت در گیرش هستم
این پست و مخصوصا هیس دختر ها فریاد می زنند
راستی کی گفته دختر ها فریاد می زنند من که اخرین بار که خواستم فریاد بزنم تو نطفه خفه شد :)

پاسخ:
همین که خواستید فریاد بزنید خودش کلی راهه!
تجربه ثابت کرده آدمهایی که هی وسط میکروبها می لولند کمتر مریض میشند بیشتر هم عمر می کنن هر چی مراقبت کنی بدتره ..


ان شا الله زود خوب میشی ...
پاسخ:
:)
هانی عزیز
گذشته از همه ی این چیزها، عیدت مبارک! امیدوارم که سال جدید، کمتر شاهد این تصادفات و حملات ویروسی و شوری زندگی باشیم. :)
پاسخ:
مرسی مرجان.
برای تو هم سال خوبی آرزو می‌کنم دوست خوبم :)
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۱۱ علی امین زاده
آی آی آی.
یه آنفولانزای بدی روی کار بود. من رو که شدید مبتلا کرد. ایشالا الان دیگه رفع کسالت شده باشه.
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">