احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

فالش!

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ب.ظ

بی مقدمه برم سر اصل مطلب ، ها؟

یه شب مهتاب بود که تصمیم گرفتم کانال بزنم! جایی برای شعر و موسیقی و عکس و ...

و شما هم دعوتید به عضو شدن. (حالا من میگم دعوتید، شما بخونید هر کی عضو نشه!!!)

با کلیک روی یکی از این دو لینک می‌تونید «فالش» رو پیدا کنید.

http://t.me/joinchat/AAAAAEFQ0fV-NYAMIf09Eg

t.me/falsemood

و اگه موفق نشدید می‌تونید falsemood رو توی تلگرام سرچ کنید و به خونه‌ی جدیدم برسید که یه فضای کاملن متفاوت با وبلاگ داره.

و اگه دوسش داشتید ممنون میشم به دوست و آشنا معرفیش کنید تا زودتر دوستای خودشو پیدا کنه. 

اگر هم هر پیشنهادی دارید می‌شنوم. راستی ممکنه گاهی وقتا پستاتون رو بدزدم برای کانالم، ایراد که نداره؟! :دی

فالش

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۲)

وقتی اجازه می گیری دیگه نمیشه دزدی ، اگه منبع رو هم درج کنی دیگه حلال حلاله  :)

کانال جدید مبارک باشه :)))
پاسخ:
منبع که حتمن. امانتدار باید بود :)

مرســـــــــــــی!
من تلگرام ندارم. چنلتم اصلا نمبارک :دی 

پاسخ:
از کم سعادتی چنل منه!!
سلام دنبالی دنبالم کن ممنون
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
یه بار مهمونمون کن کنار ساحلتون به دعوت به چنل :دی
پاسخ:
در خدمتیم! شما اشاره کن فقط!
عضو شدم (:
پاسخ:
ممنونم :)

یک عدد بیست و یکمین نفر اینجا حضور دارد  !
پاسخ:
باعث افتخاره
یا به قول اونا؛
that's my pleasure

:)
میاما واقعنی ، چالش امسالمم اتفاقا معاشرته:دی نیایم خونه نباشین
پاسخ:
خوشحال میشم :)
قبلش هماهنگ کنید خونه باشم دیگه :دی
پ میام. هماهنگ نکنم بعد درو وا نکنی بگی آیفونمون خراب بودااا 
یا چراغا رو خاموش کنین خودتونو بزنین به خواب :دی
پاسخ:
|: 
تو سفر بیا نیستی! :دی
دعوت اختصاصی ب کانال میکردیم وقتی دعوت اختصاصی مد نبود:))
.
.
پیوستیم عمیق!
پاسخ:
دعوت اختصاصی نکردم که خدای نکرده دوستام توی رودربایستی گیر نکنن :)

ممنونم :) خوش اومدی 
سلام.
کانالت مبارکه.
راستش من تلگرام و شبکه های اجتماعی دیگه ندارم وگرنه حتما عضو می شدم. خواستم بگم که جزو اون "هر کی عضو نشه" ها نشم.
موفق باشی.
پاسخ:
ُسلام
مرسی :)
پس از هفت دولت آزادی
همینطوری هم قبولت داریم ;-)
منکه می دونی جزو اولین عضوات بودم. 
کانال بسار خوب و مفید و متنوعیه.
تبریک پسرم
پاسخ:
شما همیشه لطف دارید به من
ممنونم
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۲۹ علی امین زاده
مبارکه.
پاسخ:
مرسی دوست :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">