احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

که میان جنونم خوابت ببرد...

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ
درخت‌ها موجودات حسودی هستند
خودم دیدم...
وقتی می‌گفتم «دوستت دارم»،
یکی از آنها
ریشه‌هایش را کند
و با خشم
به زمین کوبید!

+ممیز نیومد. زنگ زدم میگم فلانی من مرخصیمو کنسل کردم منتظر شمام. میگه برنامه عوض شده امروز اونجا نمیایم. مگه بهتون خبر ندادن؟! مرسی :|
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

چرا به زمین کوبید؟ :/
پاسخ:
گفتم که!
خب باید با خشم می جوید
من فکر کردم به زمین کوبیدنش خیلی ناراحت نیست مثلا :))
پاسخ:
:)
من نفهمیدم اصلا..
یعنی چی خب؟
پاسخ:
مشکل از فرستنده است!
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۷ A Girl Under The Moonlight :)
یاد این مصرع افتادم "بد نیست شبی سر به جنونم بزنی" :)
پاسخ:
گاهی سرکی به آسمونم بزنی....
خوب همین کارا رو می کنید آلودگی هوا زیاد میشه دیگه .. حتما باید جلوی درخت بگی دوستت دارم !!! 
پاسخ:
درخت ها همه جا هستند... 
hyhat...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">