احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

گم اندر گم اندر گم اندر گم...

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳ ب.ظ
یک: گاهی وقتا فکر می‌کنم بعضی مفاهیم خیلی ساده‌ن اما وقتی می‌بینم بعضیا درک درستی از یک چیز ساده ، یک حرف ، یک حرکت ساده ندارن به قضاوت خودم شک می‌کنم. بعد هی فکر می‌کنم مشکل از منه یا بعضی از آدما خیلی از مرحله پرتن که انقد چیزای ساده و دم دستی رو هر کسی باید بدونه نمی‌دونن؟ 

دو:  یک چیزهایی رو بذارید فقط برای یک آدم خاص. خرابش نکنید. دم دستیش نکنید. بذارید طرف فکر کنه فلان حرف، فلان حرکت، فلان اشاره برای خودشه فقط. عاشقا انحصار طلبن. درکشون کنید. کار سختی نیست. اصلن کار سختی نیست. 

سه: سرم درد می‌کنه. سرم خیلی درد می‌کنه.
چار: کار ... زندگی ... آینده ... پرم از نمی‌دانم و چه کنم و گره‌های ظاهرن کور.
پنج: حرف‌های ما هنوز ناتمام...

+مرا اندوه بشناس و کمک کن تا بیامیزم 
مثال سرنوشتم با سرشت چشم زیبایت
منزوی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۵)

یک : درسته پس لطفا به فرستنده های خود دست نزنید ..
دو : موافقم باهات .. عاشقا انحصارطلبند
سه : مسکن بخور 
چهار : این درد مشترک نسل ماست من پرم از گره های عمیقا کور نه ظاهرن 
پنج : تمام .. موفق باشید :)
پاسخ:






شما نیز موفق باشید :)
1-آه که امروز دلم را چه شد؟
2-کنار من که قدم میزنی هوا خوب است ...
3-این نه دردی‌ست مبادا که ببازی خود را
4-سرگشته چو پرگار همه عمر دویدیم/آخر به همان نقطه که بودیم رسیدیم
5-یک نفر هست که خود نیست ولی خاطره اش/ صبح ِ هر روز مرا سخت بغل می گیرد
+با چشم های خیره نگاهم چه میکنی؟/در من، منی که ما شده پیدا نمیکنی!/مسیح مسیحا

 

پاسخ:
به‌به. عالی بودن این تک بیت‌ها

درود یاقوت عزیز
تا نگاه می کنی، وقت رفتن است..
چقدر با مورد دوم موافقم و چقدر حیف که ما همه چیز رو به سطحی ترین و دم دست ترین مفهوم خودش رسوندیم!
+کامنت یاقوت رو دوست داشتم!
پاسخ:
بعد از مدت‌ها... خوشحالم بازم اینجا می‌بینمت :)

آره متاسفانه.
ممنونم
هستم کم و بیش! یه مدت زیاد ترجیح دادم دور باشم
پاسخ:
همیشه برقرار باشی :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">