احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

روزانه‌های بی حرف

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ق.ظ

از روزی که توی پرشین وبلاگ ساختم و تصمیم گرفتم روزانه بنویسم هیچ وقت نشده بود که روزانه‌هام قطع بشه مگر اینکه سفر بوده باشم اما حالا به این وبلاگ که نگاه می‌کنم از مهر ماه ؛ 32 ، 28 ، 26 ، 15 و توی بهمن هم که تا امروز 6 پست که خب دلایلی داشته. مثل گاهی وقتا لپ‌تاپم ترکیده بوده و گاهی وقتا خودم! منظورم این نیست که همیشه باید به قیمت چرت و پرت نوشتن به روز شد ولی خب اینم وبلاگ‌داری نیست! از همه دوستان عزیزی که وقتی نمی‌نویسم حالمو می‌پرسن ممنونم. متاسفانه توی این چند وقت هیچ وبلاگی رو هم نخوندم. در واقع برای این کار نه انرژی نداشتم نه لپ تاپ! کامنت‌ها رو هم با موبایل جواب می‌دادم گاهگاهی و الانم که با سیستم محل کار در خدمت شما هستم. سعی می‌کنم برگردم به روزای روشن وبلاگ‌نویسی.

پایدار باشید و دوست :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

وبلاگ خودتونه،راحت باشید :)
پاسخ:
:)
تو هم همینطور (پایدار)
پاسخ:
مرسی طـ ــودی :)
هوراااا

پاسخ:
:)
کلاً پی گیریم ...صبوریم ...میخوانیم ...جدید ...قدیم ...!!
قلمتان مانا...و اول جسم و روحتان سلامت
پاسخ:
شما لطف دارید همیشه یاقوت گرامی
همچنین شما.
برقرار باشید و خوش.

برای همه اتفاق می‌افتد. ولی وبلگتان دوست داشتنی است و آدم احساس غریبی نمی‌کند. 
پاسخ:
خوشحالم که دوست دارید اینجا رو :)
کلا به آدم انرژی میدی وقتی وبلاگ قبلیم ازت کامنتی میخوندم کلی انرژی میگرفتم
میخونمت خاموش گاهی به ندرت روشن راستش  مدتیه حال وهوای وبلاگت مثل سابق نیست و من در این موارد نمیدونم چی بگم  امیدوارم همیشه خوب باشی هم حال جسمی وهم حال دلت

پاسخ:
خورشید عزیز 
ممنون که میاید و می خونید. روشن تر باشید :)

همچنین شما

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">