احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

این فیلد نمی‌تواند خالی باشد

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ
هوووووووف!! عجب روز پر‌کاری بود!(و هنوزم هست). یعنی منی که وسایل روی میزم رو مینی‌مال(!) می‌چینم امروز میزم جای گذاشتن لیوان چای نداشت! و خب کار سخت فیزیکی خیلی وقتا مجالی برای خستگی روحی نمی‌ذاره و به شدت ترجیحش میدم به کاری که خستگی ذهنی میاره. مثلن زیر آب‌زنی‌های محل کار یا ندونستن قدر کارت یا چیزای شبیه به این که با هیچ قهوه‌ای در نمیره خستگیش!
بعدم اینکه دوست خوب، خوب چیزیه آقا، خوووب! امروز به یکی از دوستام شدیدن زحمت دادم و اگه نبود الان یک خستگی ذهنی هم اضافه شده بود به این روز پرمشغله! خلاصه که قدر دوستایی که بلدن کی به دادتون برسن رو بدونید و بهشون بگید از بودنشون خوشحالید! 
سی و یکی! 31 وبلاگ نخونده دارم که خیلی زود می‌خونمتون. با یا بی رد پا ولی حتمن می‌خونمتون. وبلاگ‌گردی هرگز نمی‌میرد. فقط از وقتی به وقت دیگر موکول می‌شود. دیگر اینکه چند وقت پیش دوست عزیزی کامنت خصوصی داده بود که ببخشید زیاد کامنت میذارم و ... . فرصت نشد بهش بگم این وبلاگ‌ نه با نوشتن من، بلکه با بودن و نوشتن شما زنده است. پس همیشه هر چه دل تنگ‌تان می‌خواهد بگویید. بودنتان خوب است :)
+اگزوپری میگه «وقتی زنی به نظر زیبا می‌آید دیگر حرفی ندارم درباره‌اش بزنم. خیلی ساده فقط لبخندش را می‌توانم ببینم. روشنفکرها ابتدا صورت را ارائه می‌دهند، بعد با اشاره به جز به جزء آن به توصیفش می‌پردازند، ولی دیگر لبخند را نمی‌بینند.». لئو بوسکالیا توی کتاب «هنر عشق ورزی و آموختن» درباره‌ی ستایش زیبایی زنان حرف‌های قشنگی می‌زنه و داستان پیرمردی رو تعریف می‌کنه که تا آخرین لحظه عمر هم دست از ستایش زیبایی برنداشت. خلاصه اینکه زیبایی رو ستایش کنید. لبخند زیبا رو ببینید و به صاحبش بگید! شاید ابتدا سخت به نظر بیاد. ولی مثلن اینطوری شروع کنید که به ازای هر ایرادی که از دور و بری‌ها گرفتید خودتونو موظف کنید زیبایی یک نفر رو ببینید و ستایش کنید! ماشالا اونقد ایراد می‌گیریم از هم که حسابی بدهکار بشیم!! شاید اینطوری بیشتر زیبایی‌ها رو ببینیم! این کتاب بوسکالیا رو هم بخونید. حرفای زیادی داره و شاید نگاه‌مون به یه سری چیزا رو عوض کنه.
دیگه چه خبر؟ شما بگید!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

خیلی زیاد خسته نباشید :)
پاسخ:
ممنونم :)
سلام هانی.
خسته نباشی.
مشروح اخبار به شرح زیر است:
ساعت 2 و 40 دقیقه ی بامداد امروز، بارون اومد.
دارم شرق بنفشه می خونم. یک طوریه.. حالا بعد باید بشینم فکر کنم چطوریه :/
سه شنبه تحویل موقت دارم :آه و ناله و هق هق
گلچین خبرها:
مترسک الممالک به مزرعه ی همایونی برگشته :))
پاسخ:
سلام خور‌شید 
ممنونم :)
بارون... چه خبر خوبی!
و تحویل! خدا بهتون صبر بده!

مترسک الممالک بلاگره؟ نمی‌شناسم متاسفانه 

برقرار باشی :)
روزبالاوپایینی داشتید
وروزموفقی داشته اید
موفق باشید
پاسخ:
بالا و پایین تعبیر خوبی بود. 
ممنونم :)
سبک نوشتن این پست فرق داشت انگار:)
سر حال به نظر میایید :)
درباره ی خستگی روحی و جسمی به نکته ی جالبی اشاره کردین 
کتاب بوسکالیا رو هم گذاشتم تو لیست کتابهایی که باید بخونم.
+راستی شرق بنفشه رو هم تا یه جایی خوندم :)
پاسخ:
:)

کتاب خوبیه. 

و شرق بنفشه! امان از شرق بنفشه. 
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۶ اسپریچو ツ
یعنی با این اجبار عنوان گذاشتن تو بیان شاهد رشد روزافزون خلاقیت بلاگرها هستیم :دی

همچین روزانه نویس بدی هم نیستی هااا((((:
پاسخ:
واقعنا!!

اینطور فکر می‌کنی؟ =)))
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۹ گمـــــــشده :)
هوووف من امروز از بیکاری خیلی حوصله ام سر رفت
من 63 تا وب نخونده دارم. حوصله ام هم رفته چی کارش.:|
دیگه خبری نیست. سلامتی
شما خوبی؟
پاسخ:
بیکاری خوب چیزیه!
63 تا!! قسط‌ بندی کنید به نظرم!!

منم خداروشکر. :)
به به! به این انرژی !..حرفای خوب اثر خودش رو  میگذاره ...!!چقدر خوبه یاد بگیریم خوبیها رو مرتب به زبون بیاریم ..لبخند زیباترین تابلوی دنیاست ..
خیلی خوب بود این پست ؛نکات بسیار ارزنده رونوشتید ..ممنون 
پاسخ:
در مورد لب‌خند شدیدن هم‌عقیده‌ام باهاتون .
و
ممنونم از تظر لطف شما :)
سلام
من مشغول امتحان گرفتن از بچه ها واحتمالا فحش نوش جان کردن از طرف اونام
بقیه روزم مشغول دوختن عروسک پارچه ای آبلوموف تمدید میشه ولی خونده نمیشه اوووم یادم نمیاد بقیه روز مرگیام رو اخه خیلی زیادن که شبا خوابشونو می بینم
انشالله همیشه حال دلت خوب خوب خوب باشه
با افتخار می تونم بگم از اون دسته آدمایی هستم که کوچکترین تغییر و زیبایی اطرافیانم به چشمم میاد و بیانش میکنم مثلا همین دیروز متوجه جوراب گل گلی خوشگل همکارم شدم که یه گوشش پیدا بود با ذوق بهش گفتم چه جوراب قشنگی طفلی تعجب کرده بود جورابشو از کجا دیدم اونم تو کفش  گفتم من حواسم به کوچکترین تغییر همکارام هست و همین کلی باعث خنده و شوخی شد
خوبه آدم به همه چی حساس باشه و لبخند به روی لب کسی بنشونه
پاسخ:
سلام!
آخ آخ!! امتحان!!
به به! هنرمندی اصلن شما!

مرسی از آرزوی خوبت. شما نیز

و خیــــــــــــلی خوبه که حواستون به زیبایی‌ها هست.
خبر اینکه یه پسر گل و گلاب دارم به اسم هانی که قلمش محشره
کتاب بوسکالیا رو خوندم. فکر کنم صد سال پیش 
پاسخ:
نسرین عزیز
لطف دارید همواره 
[قلب]

سیگنال مثبت رسید
تنک یوووووو

پاسخ:
:))
دیدن زیبایی یکی از بزرگترین موهبتیایی که به ما اعطا شده .
یه سریا پاسش میدن و احساس دیگه ای رو دریافت میکنن یه سریا هم حسابی ازش داشتنش لذت میبرن .
امیدوارم همه سعی کنن این زیبایی ها رو ببینن
نه حالا ادمیزاد بلکه هرچی که دور و برشونه و میتونن چه از لحاظ ادارکی چه حواس پنج گانه لمسش کنن .

یاد دیوار نوشت مدرسمون افتادم : خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد .


خستگی روحی باعث خستگی جسمی هم میشه . اما خستگی جسمی به تنهایی با استراحت از بین میره.
دوستیتون پایدار. بقای دوستی های اینچنینی برای همه ما ضروریه .
پاسخ:
امان از خستگی روحی...

یا به قول سایه : زندگی زیباست ای زیبا پسند ...

 :)
اینقد بدم میاد از این دوست خوبااا :))
پاسخ:
انقد خوبن! حسودیت بشه!! 
دیگر اینکه چند وقت پیش دوست عزیزی کامنت خصوصی داده بود که ببخشید زیاد کامنت میذارم و ... . فرصت نشد بهش بگم این وبلاگ‌ نه با نوشتن من، بلکه با بودن و نوشتن شما زنده است. پس همیشه هر چه دل تنگ‌تان می‌خواهد بگویید. بودنتان خوب است :)

آیت حرف برای عموم آزاد است؟؟؟
پاسخ:
آره.

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">