احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

اندوهی است در شب...

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

"نمی دانم کجاست"

یعنی 

همه جا هست

جز جایی که منم


علیرضا روشن

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

:(
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۴ بانوچـ ـه
اگر هر کسی بخواد این رو از نظر خودش و زندگی خودش بگه من میگم که اونی که همه جا هست جز آنجایی که من هستم، در زندگی من میتونه عشق باشه.
پاسخ:
اوهوم. هر کسی می‌تونه تعبیری داشته باشه
سلام ممنون 
پاسخ:
سلام
:)
۱۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۱ ** سیلاک **
عالی 

لایک :))
پاسخ:
:)
۱۷ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۱ جیرجیرک .

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش ...

پاسخ:
یا
یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش 
می‌سپارم به تو از چشم حسود چمنش
تمام جمعیت شهر همان یک نفریست که نیست..
گاهی نه آشنا درد را می فهمد
نه حتی صمیمی ترین دوست
گاهی باید تنهایی ، درد را فهمید
تنهایی ، خلوت کرد
تنهایی ، آرام شد
و ‌تنها خدا می داند
چه می گذرد در دلت . . .

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">